Vivacity dashboard kapot

Vivashitty0412

New Member
Ik heb dus nu een vivacity uit 2005 loopt goed 8k op teller en geen problemen. Ik reed er een week mee en opeens is het hele dashboard gestopt met werken kan niks meer zien geen olie, geen groot licht, geen benzine en geen kilometers hoe kan ik dit oplossen?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb dus nu een vivacity uit 2005 loopt goed 8k op teller en geen problemen. Ik reed er een week mee en opeens is het hele dashboard gestopt met werken kan niks meer zien geen olie, geen groot licht, geen benzine en geen kilometers hoe kan ik dit oplossen?
Wat heb je zelf al gedaan/bekeken?
Misschien is het een simpel zekeringetje dat geklapt is.
Connector van het dashboard los of geoxideerd.
Kabelbreuk.
Zomaar een paar dingen die je zelf kan controleren.
Via de search-button rechtsboven kan je ook wijzer worden.
 
Armageddon in het gehele dashboard dus!!

Type 2 Vivacity met een E2 aanduiding..
Waarschijnlijk ook met een geïntegreerd RAW relais in de unit!

Dat is inderdaad een lastige en (waarschijnlijk) een dure grap als deze echt overleden is.
Voorzichtig alles even controleren zoals gcs100 al aangeeft is een goed begin wat dat betreft!
 
Armageddon in het gehele dashboard dus!!

Type 2 Vivacity met een E2 aanduiding..
Waarschijnlijk ook met een geïntegreerd RAW relais in de unit!

Dat is inderdaad een lastige en (waarschijnlijk) een dure grap als deze echt overleden is.
Voorzichtig alles even controleren zoals gcs100 al aangeeft is een goed begin wat dat betreft!
Post automatically merged:

Armageddon in het gehele dashboard dus!!

Type 2 Vivacity met een E2 aanduiding..
Waarschijnlijk ook met een geïntegreerd RAW relais in de unit!

Dat is inderdaad een lastige en (waarschijnlijk) een dure grap als deze echt overleden is.
Voorzichtig alles even controleren zoals gcs100 al aangeeft is een goed begin wat dat betreft!
Haha ik had het probleem al gevonden. Was dus blijkbaar het dashboard kabeltje losgekomen met over een drempel heen rijden alles doet het nu weer.
 
:cool: dat het opgelost is met alleen maar een beetje elbow grease!
Complete uinit is zelfs heden ten dage nogal prijzig te noemen...

Bedankt voor de reply met oplossing ;)!
 
Back
Top