Vivacity dashboard lampje

Basniwa07

New Member
Hallo,
Ik wil graag het rode lampje op het dashboard van mijn peugeot vivacity 2006 2-takt aansluiten, zodat het lampje brandt als ik ga remmen (digitaal dashboard). Mijn enige probleem is dat ik niet weet welke aansluitingen zijn voor het rode lampje. Heeft iemand een schema of kan iemand het mij vertellen?
Post automatically merged:

75662B2A-BAE3-4DD3-8657-D12FEF20641B.pngHeb tot nu toe dit gevonden, maar weet niet of hier iets van klopt en durf er ook niet mee te klooien zonder zekerheid. Hiermee bedoel ik de kleuren van de kabeltjes.
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet dat het lampje eigenlijk voor een alarm bedoeld is, en dat het nu eigenlijk geen functie heeft. Heb gewoon tijd teveel en wil bezig zijn met mijn kleine hobby, meer niet hahaha.
 
Update: ik weet nu welke 2 pins aansluiten met het ledje op het dashboard, maar geen idee welke de + en de - is...
Post automatically merged:

Opgelost!! Blijkbaar is de + van het ledje de rode kabel (+ van alle kabels) en de - was niet aangesloten, dit was de tweede pin van linksonder. Ga er dan toch maar een relaisje tussen gooien om hem te laten knipperen als een alarm!
 
Last edited:
Back
Top