Vivacity 70cc verzuipt steeds

Mc20404959

New Member
Beste iedereen ik heb laatst een vivacity 2005 gekocht. Was helemaal standaard en heb hem omgebouwd naar 70cc malossi sport. Verder is dit mijn setup:
19mm mezoly carb
Polini high speed vario
Powerfilter
Malossi v-snaar
Malossi witte druk en- trekveren
Yasuni r uitlaat
Groter spruitstuk

Toen ik hem weer in elkaar had en hem ging testen (ik begon met sproeier 88) starte hij een paar keer, maar viel direct uit. Heb daarna sproeier 82 erbij gepakt, draaide 1 keer lang stationair waarnaar hij uitviel. Toen ik daarna ging kijken of hij niet was verzopen was hij inderdaad helemaal verzopen de benzine spoot eruit (stuk of 20 keer moeten kicken voordat er wat minder benzine uitkwam). Heb hem toen laten staan en vandaag dus paar dagen later met een sproeiertje 74 nog een keer geprobeerd. Deed heel weinig en maar 1 keer heel even bijna opgestart. Daarna gekeken of hij niet weer verzopen was en dat was inderdaad het geval. Heb weer een stuk of 20 keer moeten kicken voordat meeste benzine eruit was. Heeft iemand enig idee wat een oorzaak hiervan kan zijn en waarom hij dus verzuipt. Sproeiers zijn ook van mezoly trouwens.


Kan dit ook te maken hebben met eventueel verkeerde aansluiting van de slangen. Heb 2 slangen op de carb zitten, allebei komen vanaf vacuum pomp onder benzine tank. 1 is benzine die ik op vacuum heb en andere weet ik niet precies, die heb ik op mijn spruitstuk zitten( zat hij bij het vorige spruitstuk ook, maar tuutje was daar veel groter).

(edit)
Mijn powerfilter was ook nat van de benzine nog en toen ik probeerde zonder luchtfilter met mijn hand ervoor liep de benzine er ook uit.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Back
Top