Vivacity 70cc start niet

ik heb een weekje geleden een 2008viva gekocht. Hij liep slecht, ik heb er een 70cc malossi opgezet. Hij liep een poosje (trok sloom op maar liep toch langzaam naar de 90 toe)

vandaag ging in een stukje rijden en toen stopte hij dr ineens mee onder het rijden. Ik heb de cilinderkop eraf gehad om te kijken of er krassen op de cilinder staan, dat is niet her geval dus.

Vanavond hadk een paar x gekickt en liep dr benzine nr de Cabarateur. Het flodderbakje overstroomde maar de bougie bleef droog. Ik ben ten einde raad wat zou er probleem kunnen wezen?
 
Advertisement - register to remove this

Als de vlotterbak lekt, is de vlotterbak lek, of de vlotternaald.
bij (ernstige) valse lucht/lek spruitstuk zou de benzinekraan toch juist niet openen?
 
Vlotternaald kan ook stomp zijn en niet meer sluiten. Als de kraan stuk is loopt de benzine gewoon door zodra je de vlotterbak open maakt. En reageert niet meer op vaccuum aanzuiging.
 
@Skyline101 schreef niks over z'n vlotterbak openmaken, hij liep zó al over, met een paar keer kicken.
Idd kheb de cab nog niet uitmekaar gehad kzag alleen dat die na een paar keer kicken de flodderbak over liet stromen, en de bougie droog bleef dus benzine komt niet in cilinder. Dat komt dan doordat de floddernaald of bak kapot is? Zou dat zo uit et niets kunnen gebeuren onder het rijden?
Post automatically merged:

Dat kan ook, maar die heeft een grote aansluiting op het luchtfilter waardoor je een powerfilter moet….
Ja dat snapk loopt die niet beter met een powerfilter?
 
Last edited:
nee powerfilters lopen vaak juist slechter op niet te extreme set ups. vlotterbak overflow betekent dat je vlotternaald niet meer goed afsluit inderdaad.

maar daarmee is je probleem van niet lopen niet verholpen vermoed ik, dus daarna kijken naar valse lucht, zie post van Brute
 
nee powerfilters lopen vaak juist slechter op niet te extreme set ups. vlotterbak overflow betekent dat je vlotternaald niet meer goed afsluit inderdaad.

maar daarmee is je probleem van niet lopen niet verholpen vermoed ik, dus daarna kijken naar valse lucht, zie post van

De bedoeling was eigenlijk wel om ook nog een malossi variateur kit dr in te zetten, en een stage6 inlaat. Wat zou je dr mog meer aan kunnen doen om harder te laten trekken op 70cc malossi
 
Update hok loopt weer heb wat wd40 in de cabarateur gespoten en een nieuwe cdi.. de bougie wordt weer nat
Post automatically merged:

Nig een update flodderbak lekt
 
Last edited:
Back
Top