This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vivacity 2t loopt heel slecht

Jelle de heer

New Member
ik heb een vivacity 70 2t heb hier tijdje op gereden maar nu heb sinds kort dat hij niet goed meer loop
Het begon toen ik gewoon aan het rijden was en opeens kon ik hem niet meer doortrekken naar de 75 maar ging hij niet meer harder dan 60
Paar dagen daarna ging hij nog slechter lopen en heb nu dat als ik wegrij hij het eerst 100 meter goed doet (alsnog niet harder dan 60) en als ik gas terug doe en daarna weer gas bij doe dat hij niet harder gaat en niet meer toeren wilt draaien. Dit gaat dus telkens door totdat hij helemaal niet meer vooruit komt en vaak uitvalt. Als je dan weer paar minuten stilstaat en weer gaat rijden doet hij het heel even maar heb je zelfde probleem als je gas terug doet.
Heb carb helemaal schoon gemaakt bougie vervangen die iets te zwart was maar viel opzich wel mee en grotere sproeier erin (8 maatjes) heb nu 86
Iemand die mischien idee heeft wat het kan zijn.
Als je trouwens carb leegmaakt doet hij het wel iets langer goed maar heb je na paar minuten ook weer gezeik