Vivacity 70cc loopt niet harder

Drd evo

New Member
Hallo, ik heb een Vivacity die beschikt over een 70cc malossi sport, yasuni r en een 17,5mm carb met powerfilter. Dit lag eerst onder een snor frame toen liep die 68 gps top. Nu heb ik alles omgezet naar een brom frame ik heb ook de snor vertanding gewisseld met de brom vertanding dus nu zit er brom in. Alleen nu loopt die niet harder dan precies 65 gps top. Ik heb 6gram en 7,5 gram rollen erin gehad en verschillende maten sproeiers en afstellingen van de carb. Waar kan dit aan liggen dat die niet harder wil gaan?
 
Advertisement - register to remove this

vertel eerst eens je volledige Set Up ;
Hier kunnen we niets mee.
Sorry hier is die;
Malossi sport 70cc
Yasuni R
17,5mm polini carb (polini powerfilter)
En dan nu met bromvertanding eerst was dat snor.
Verder de druk en trek veren zou ik niet zo kunnen zeggen die heb ik niet veranderd zijn geen std in elk geval. Er zit geen multivar of andere koppeling in
 
Sorry hier is die;
Malossi sport 70cc
Yasuni R
17,5mm polini carb (polini powerfilter)
En dan nu met bromvertanding eerst was dat snor.
Verder de druk en trek veren zou ik niet zo kunnen zeggen die heb ik niet veranderd zijn geen std in elk geval. Er zit geen multivar of andere koppeling in
Uit persoonlijke ervaring en het standaard advies van mensen die ik ken die als werk opgevoerde scooters afstellen,
Kun je zoiezo bij een Viva city 70cc
Als eerste een ander spruitstuk met een v membraan ering, stage 6 heeft deze bijvoorbeeld (want origineel heeft vivacity een plate enkel plaats membraan) en met zoon spruitstuk met een v membraan kan/zal je veel meer vermogen kunnen halen uit je blok en in combinatie daarmee minimaal een 19mm carburateur maar liefst een 21mm als je 70cc heb maar als je niet wil dat ie teveel gaat zuipen zou ik gwn een 19mm halen, kan je beloven als je zoon spruitstuk met een v membraan+ een 19mm of 21mm monteert zal je echt een enorme verbetering zien omdat je dan pas de volledige potentieel uit je blok haalt en daar gaan veel de fout in bij het 70cc maken van een Viva
 
Back
Top