Vivacity 19mm dellorto valt uit met gasgeven

Hallo,

Ik hrb een vivacity met 70cc malossi + polini koppeling en vario. Heb een 19mm dellorto dr op gezet hij loopt goed stationair mr als ik gas geef geeft die een grrooemmmmm geluid en valt daarna uit. Ik heb sproeier 70 tot 92 gebeurd er dr zit 0 verschil qua geluid ik ben ten einde raad. Wat moetk nu nog überhaupt proberen??
 
Advertisement - register to remove this

kheb net nieuwe pakkingen van membraam en spruitstuk erop gezet. Wel mix ik mn mengsmering zelf waardoor et olienippeltje van de carb open blijft.. ook zitten er nog 2 nippels tegenover mekaar die ook beide los zijn maar heb dus heen id of je die ook dicht moet maken of niet
 
Grrrrooooeeem heb ik een carb nog niet horen roepen
Vaak is het toch ergens valse lucht als wisselen van de sproeier geen verandering is.
Zit er geen scheur in je spruitstuk? Of je membraan misschien?
En ff voor de zekerheid, powerfilter hopelijk NIET?
 
kheb net nieuwe pakkingen van membraam en spruitstuk erop gezet. Wel mix ik mn mengsmering zelf waardoor et olienippeltje van de carb open blijft.. ook zitten er nog 2 nippels tegenover mekaar die ook beide los zijn maar heb dus heen id of je die ook dicht moet maken of niet
openingen voor je oliesysteem moeten dicht als je ze niet gebruikt anders krijg je er valse lucht door (en dan heeft een andere sproeiermaat geen effect tot je 'm véél te groot maakt.
die andere nippels weet ik niet waar ze voor zijn en of ze dicht of open moeten.
 
Grrrrooooeeem heb ik een carb nog niet horen roepen
Vaak is het toch ergens valse lucht als wisselen van de sproeier geen verandering is.
Zit er geen scheur in je spruitstuk? Of je membraan misschien?
En ff voor de zekerheid, powerfilter hopelijk NIET?
Spruitstuk zit dr net nieuw op dus zal wel niet lek zijn, hoe zou je kunnen checken of het membraam lek is? En ja dr zit wel een polini filter op omdat et klere ding niet op de standaart luchtfilter past
Post automatically merged:

openingen voor je oliesysteem moeten dicht als je ze niet gebruikt anders krijg je er valse lucht door (en dan heeft een andere sproeiermaat geen effect tot je 'm véél te groot maakt.
die andere nippels weet ik niet waar ze voor zijn en of ze dicht of open moeten.
Oke oke dan probeer k eerst wel die olie nippel dicht te maken
 
krijgt hij niet teveel lucht, klinkt vaak als woem geluid en minder als een groem geluid maar je kunt het checken...
This dats die gwn exht goed stationair loopt en als je ook mr een beetje sneller gas geeft gaat die direct hbroeemmmm alsk et gas dan volhoud valt die uit alsk em los laat gaat die weer goed stationair lopen
 
"ik ben Skyline101 en ik doe een kabberateur na" (hoe heette dat tv-programma?)
jongens dat hòeft toch niet meer?! pleur hier nou ff een (link naar) een geluidsfragmentje/filmpje neer!
 
Standaard filter die aanzuig buis beetje watm stoken en eroverheen drukken past makkelijk. Daarna is je probleem 99% zeker weg
 
Maak je stationair sproeier eens schoon. En controleer de stand van de gasnaald.

Beide kunnen 'grrooemmmmm' veroorzaken.
 
Back
Top