Viva city 70cc ac verticaal

Mosman

New Member
Beste scooterfans,
Lees al heel lang mee hier maar nog nooit een accaunt gemaakt maar nu tog een probleem waar ik totaal geen idee van heb wat het is.

Heb een tijdje terug een 70cc airsal met een yasuni c21(die met het veertje) gemonteert, na afstellen trekt die opzich mooi als die eenmaal loopt het wegrijden is typisch pueg gwn wat minder. Maargoed dat was te verwachten, rijd overigens met std carb en luchtfilter met ik dacht 82 sproeier boegie is mooi koffiebruin.

NNu komt het.... Als ik top probeer te halen begint die bij 70 75 wat trager te acselereren maar als ik dan het gas los laat ploft die uit de uitlaat. Geen knallen zoals een dikke amg maar echt plofjes lucht. Heb ondertussen al ene andere ontsteking eroo gezet in de hoop dat die de toeren gewoon niet aan kom maar dat is het helaas niet. Keeringen en pakkingen zijn allemaal vervangen en verder krijgt die ook geen valse lucht.

MMischien dat iemand hier een optie heeft, zelf zit ik nof te denken aan de carb dat schroefdraad is namelijk lam dus heb er al een moertje achter gezet dus dat sluit wel af maar t is niet lekker natuurlijk.

In elk geval bedankt voor t mee denken
 
Advertisement - register to remove this

Beter je topic niet meer in dik gedrukte letters typen.. Jaag je alleen maar mensen mee weg.

12mm is best wel aan de kleine kant met een 70cc airsal en een c21 yasuni uitlaat.. Minimaal een 17,5mm zou ik zeker wel aanraden anders krijgt de cilinder helemaal niet de optimale vulling in de cilinder.

Persoonlijk vind ik dat vertikale blok niet zo ideaal voor een 70cc cilinder.. Is vaak best wel lastig tot niet optimaal te kunnen afstellen.
 
Beter je topic niet meer in dik gedrukte letters typen.. Jaag je alleen maar mensen mee weg.

12mm is best wel aan de kleine kant met een 70cc airsal en een c21 yasuni uitlaat.. Minimaal een 17,5mm zou ik zeker wel aanraden anders krijgt de cilinder helemaal niet de optimale vulling in de cilinder.

Persoonlijk vind ik dat vertikale blok niet zo ideaal voor een 70cc cilinder.. Is vaak best wel lastig tot niet optimaal te kunnen afstellen.
Oef ja ik zie het van de dikgedrukte letters had het niet in de gaten
Ja ik had mij juist laten vertellen dat een 17.5 carb haast niet af te stellen is had met de orginele niet veel problemen( behalve dan het probleem vd post)
Maargoed heb perongelijk het schroefdraad al helemaal vernield in mijn orginele dus gaan we toch maar op zoek naar een 17.5 met spruitstuk en is kijken of dat het oplost,
Bedankt voor je reactie
 
Back
Top