Viva city 70cc wat voor uitlaat ?

DJ..Muxx.0r

Well-Known Member
Wat voor uitlaat raden jullie me aan die goed werkt op een 70cc maar wel onder de 100 euro aub. ik wil zoveel mogelijk trek kracht krijgen uit me 70cc s6 pro dus heb ook goeie uitlaat nodig die me genoeg trek kracht geeft,

Ook zou ik willen weten wie er ervaringen met een s6 70cc AC en een terug loop onder een viva city of speedfight zodat hij me een richting ken geven van goed afstellen.

Alvast bedankt groeten DJ. ;)
 
Advertisement - register to remove this

100 euro kun je idd weinig voor vinden , de Tecnigas Trek is er wel voor dat bedrag , die het toch aardig moet doen op 70cc.

de standaard uitlaat is natuurlijk ook een goeie optie om hier op te zetten ,vooral veel power op een laag toerental , dus redelijk veel koppel terwijl de slijtage minimaal is en de afstelling langer goed blijft en makkelijk is af te stellen..

en de politie ;)
 
Veel mensen gaan voor de Yasuni R , bij deze setup zou ik gaan voor een C16 die heeft een maat van mij er ook onder liggen en vlamt hem zeer goed op zijn Stage6 Pro , deze uitlaat is wel duur en jij wil goedkoop , miss een 2de hansje .
 
C16? :X

Gewoon een R pakken op deze cillinder, of een Sito +.
Je kan ook beter even door sparen en wat meer geld uit geven, want straks koop je zo goedkoop ding en die pleurt uit mekaar naar 2500 km.

Goedkoop is vaak duurkoop.
 
Back
Top