Vissen? :D

Heej MHR dude zeer gave visjes! Hoe vissen jullie dan? Als ik op snoek ga vaak met licht spinhengeltje... Op karper vaak met mais, tegen het riet aan, met zo'n soort van rod pod zeg maar, ongeveer... en dan met 2 karperstokken... Wat ook leuk is in de zomer, met korst :W
 
Ik vond het vroeger wel leuk, maar dan had ik er 1 gevangen en dan durfde ik hem niet van het haakje te halen. Dat vond ik zielig. deze vis hobbie heeft dan ook erg kort geduurd. Vis eten vind ik wel zwaar okee.
 
Ik viste vroeger redelijk wat.

Tegenwoordig niet meer, maffe vrienden van me wel nog erg veel.

Meestal op de Kaag of in ergens bij Bleiswijk in de buurt
 
Originally posted by MHR D.H. Tuning
Zijn er nog meer pics?:#
Vroeger heb ik veel op snoek gevist en karpers ben ik lang mee bezig geweest alleen nog nooit eentje zelf gevangen:|

Das een slechte zaak, gewoon een beetje geduld en je hebt er wel een keer eentje, en als je het goed aanpakt wil het zelfs meestal wel lukken tog iets aan de haak te slaan...
 
1024564584-schub 17kg.jpg

1024564643-spiegel 17.1kg.jpg

1024564683-rijen 15.5kg.jpg

1024564735-spiegel 17.1kg.jpg


dit zijn zowat mijn grootste visjes
onlangs nog een spiegel van 18 kg gevangen, maar die foto's heb ik nog niet ingescand
 
hier een paar foto`s van mijn oom:)
zijn foto van +/- 5 jaar geleden
hij heeft nog zwaarderen gevangen maar foto moeten nog ontwikkeld worden

marco1.jpg
marco2.jpg
marco3.jpg
marco4.jpg
marco5.jpg
marco6.jpg
marco7.jpg
marco8.jpg


greetzz
 
hij kijkt erna net alsof het zijn avondmaaltijd is ofzo :p 8P

maarre ik vis meestal in de zomer met relaxed zonnetje op je hoofd
biertje mee en wat vrienden enz.. en dan vis ik meestal op karper.. me grootste is 87 cm als ik me niet vergis
 
dit zijn zowat mijn grootste visjes
onlangs nog een spiegel van 18 kg gevangen, maar die foto's heb ik nog niet ingescand [/B][/QUOTE]

Kijk!! dat zijn nou echte vissen! Ik neem aan dat je een aantal hiervan ook in Frankrijk heb gevangen?

Robbert
 
ik vis ook op karper, meestal gewoon een nachtje. Laatste tijd ben ik weer begonnen, was een tijdje gestopt. Mijn grootste is 24 pond. Niet echt groot. Dit jaar wil ik voor een 30ponder gaan. Hier 2 foto'tjes (niet van de grootste vissen die ik gevangen heb, maar die andere kwamen niet goed door de scanner). Spiegel 18, schub weet ik niet zo.De spiegel maakte me wakker om 6.00 :).
1024679113-Karp2.


1024679045-Karp1.


edit/ foto's vergeten /edit
 
Last edited:
Originally posted by Sebas!
Me vader heeft een hengelsport groothandel en een klein showroompje voor particulier.

Hij HIELD wel van vissen, vaak op de pier in IJmuiden enzo, nu doet ie alleen nog big game fishing in Nieuw Zeeland (waar een broederbedrijf van ons zich bevind, zo heet dat toch?).

Het is zusterbedrijf
 
ik vis regelmatig,op Brasem, snoek (baars).
Vaak vis ik met de Winkelpicker omdat ik dat persoonlijkt het leukst vind.ik doe vaak met viswedstrijden mee hier in de buurt.
 
1024759166-gras.jpg


Een graskarper uit een plaatselijk water.


1024759271-karp.jpg


Een karper uit Domaine du grand Rieu op de Frans Belgische grens.
 
Back
Top