Vette "Marktplaats" bakken!

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat als je die 225pk gaat kietelen die quattro aandrijflijn wel handig is hoor :D

Denk het niet. Het leven bestaat niet alleen uit stoplichtsprintjes he.

Klein voorbeeldje alfa romeo 147 GTA autodelta uitvoering. 328 pk op de voorwielen. En presteren.....JA!!!!!
 
Weleens de Quattro vs de voorwielaandrijving :)r) gereden? Echt een wereld van verschil, zeker de moeite waard. Sowieso in de sneeuw, maar ook in de regen en in de winter, bij sprintjes maar vooral in bochten. Daarnaast de stabiliteit op hoge snelheid, echt alles is beter met Quattro 9||6
 
Wel in de voorwielaandrijver gereden. Maar had niet het idee dat ik grip te kort kwam oid.

En met 4wd slip je echt net zo hard hoor. Zaterdag nog met een 3.2 q4 haaks gegaan, en deed niet eens extreem lomp.
 
Jij maakt echt vreemde vergelijkingen Stephan... Je zegt eerst dat een 147 GTA prima grip heeft, om een posting later te zeggen dat je een 3.2 Q4 haaks hebt gezet (159 dan neem ik aan?)... Die auto's zijn toch absoluut niet te vergelijken?

Als de S3 van een vriend van me binnenkort op kenteken staat hoop ik te ervaren wat er aan grip veranderd (hiervoor had hij een 1.8T chipped non-Quattro, dus ik denk dat hij wel kan oordelen)...
 
Als de S3 van een vriend van me binnenkort op kenteken staat hoop ik te ervaren wat er aan grip veranderd (hiervoor had hij een 1.8T chipped non-Quattro, dus ik denk dat hij wel kan oordelen)...

S3 is zooooo anders dan een normale 1.8T, dat is een mooie upgrade denk ik *D
 
Het is in alle opzichte een goede upgrade, alle denkbare zooi zit op dat ding... Groot navi + TV, zwart lederen Recaro's + stoelverwarming, MTM-uitlaat enzovoorts...
 
Het is in alle opzichte een goede upgrade, alle denkbare zooi zit op dat ding... Groot navi + TV, zwart lederen Recaro's + stoelverwarming, MTM-uitlaat enzovoorts...

Stoelverwarming is echt het lompste wat er als optie te verkrijgen is. Wat heb je er nou in vredesnaam aan. NIKS...

In de nieuwe Honda Legend zit 'airco' in de stoel 8P Miss handig voor in de zomer maar het slaat nergens op.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top