Vette "Marktplaats" bakken!

Status
Not open for further replies.
Jetski heb je volgens mij geen vaarbewijs voor nodig hoor.

Vriend + Zus gaan vaak genoeg met dat ding raggen...

Ik ook @ vakantie @ 125 pk, dat gaat x|
 
Jetski heb je volgens mij geen vaarbewijs voor nodig hoor.

Vriend + Zus gaan vaak genoeg met dat ding raggen...

Ik ook @ vakantie @ 125 pk, dat gaat x|

Jawel moet wel :) Vakantie is anders, buitenland kent andere regels. Maar voor zover ik weet moet je in NL een vaarbewijs hebben voor die dingen. Weet eigenlijk wel zeker, want ik wilde ooit is zo'n ding kopen. Dus ff uitgezocht toen.
 
Hij heeft geen geblindeerde ramen omdat de interieur gewoon te mooi is om te verbergen en als je in deze auto rijdt wil je gewoon gezien worden.

Rofl :L
 
Die grome strips over de wielkastranden
emo.gif
 
Jawel moet wel :) Vakantie is anders, buitenland kent andere regels. Maar voor zover ik weet moet je in NL een vaarbewijs hebben voor die dingen. Weet eigenlijk wel zeker, want ik wilde ooit is zo'n ding kopen. Dus ff uitgezocht toen.

Ja hier in NL wel, heb ooit op een Yamaha RX gevaren (130pk). Godver hoe dat ding het water uitschiet, met gemak 100km/h gevaren.

Vroeg ik daarna van mag ik nog een rondje? Nee daar ligt nu waterpolitie, ja dus? Je moet een vaarbewijs hebben, ooohw...
 
Nog geen 2,5. Ik rijd er wel vrij 'intensief' mee :P

Moet je maar een Golf4 kopen .. die kan iig mijn intensieve rijstijl wel goed hebben :D

Afgelopen vrijdag boekte ik zo hard de rotonde om dat de stuurbekrachtigingspomp lucht had aangezogen, omdat de vloeistof naar 1 kant werd geslingerd in het reservoir :D Dacht eerst dat ik iets goed gesloopt had, omdat er nogal vreemde geluiden onder de kap weg kwamen. Dit viel dus gelukkig wel mee :P
 
Moet je maar een Golf4 kopen .. die kan iig mijn intensieve rijstijl wel goed hebben :D

Afgelopen vrijdag boekte ik zo hard de rotonde om dat de stuurbekrachtigingspomp lucht had aangezogen, omdat de vloeistof naar 1 kant werd geslingerd in het reservoir :D Dacht eerst dat ik iets goed gesloopt had, omdat er nogal vreemde geluiden onder de kap weg kwamen. Dit viel dus gelukkig wel mee :P

Doe je goed :P Golf 4 is dus niet zo geschikt voor het circuit :rolleyes:
 
Zat r dan te weinig olie in oid? lijkt me zo raar als dat kan.. ik hoek mijn a3 ook wel eens flink maar nog nooit zoiets gehad :P
 
Vloeistof stond idd ook ergens rond het minimum .. zal ook wel wat invloed hebben gehad :+ Gisteren bij de dealer even vol laten gooien voor 0.00€ 8) Monteur daar zei nog dat bijvullen eigenlijk nooit nodig was, omdat het een gesloten systeem is. Zijn er bepaalde plekken waar het misschien kan gaan lekken ? Ergens bij sluitingen bv .. dan kan ik het wel eens nakijken.
 
Jetski heb je volgens mij geen vaarbewijs voor nodig hoor.

Vriend + Zus gaan vaak genoeg met dat ding raggen...

Ik ook @ vakantie @ 125 pk, dat gaat x|

Ik geloof dat alles met meer dan 9,9pk en sneller kan dan 20km/h heb je een vaarbewijs voor nodig in nederland :) _dacht ik_
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top