Vette 'Marktplaats-bakken' #7

Status
Not open for further replies.
Krijgen we dat weer :p Dat zijn toch van die gasten die zichzelf (en dus ook apparatuur enzo verhuren)?

Dat je er véél mee kan verdienen klopt wel ja, als je als freelancer (of hoe heet dat) werkt. Nadeel is wel dat ze je op elk moment kunnen ontslaan als ze je niet meer nodig hebben. Ook moet je zelf gaan opdraaien voor kosten als pensioenregelingen en als je ziek bent wordt je niet doorbetaald..

Die 20k per maand zal in nederland niet voorkomen denk ik, maar in Noorwegen betalen ze wel erg goed ja. Heb gehoord dat de lonen in die sector zowat 2x zo hoog liggen dan hier, 20k netto lijkt me dan nog wel erg hoog, bruto zou het nog wel eens kunnen denk ik 8P Leven daar is ook wel wat duurder trouwens.
 
20k kroegeuro's zeker.

Nope. Hij is via m'n manager daar terecht gekomen dus die weet wat er voor die functie wordt betaald :) Werkt via een uitzendbureau die het hoofdkantoor in Dubai heeft. Omdat hij in 't buitenland werkt + woont kan hij via Dubai verloont worden. En daar betaal je geen 52% belasting ;) Volkomen legaal en werpt nogal z'n vruchten af.
 
Heb je serieus zoveel voor die audio spullen betaald ? Of is het van de vrachtwagen gevallen oid :p

Boeiend :p Maar eerlijk gezegd zie ik niet een setje van dit spul van een truck af vallen :p dus denk dat hij het echt gekocht heeft :W
 
Zie het als een goeie investering.

Met al dat financiële drama vandaag de dag kun je beter je geld in zoiets stoppen :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top