Zou dat komen omdat het een 8-klepper is? Heb geen verstand van Delta's...
T is geen echte EVO, die zijn meestal zo idioot duur.
Dit is een " gewone " delta in een evo body.
Iig wel vreselijk vet.:W
Ach ja, wat is uiteindelijk het verschil.
powahhhhhhh :7
Power is relatief, en daar valt altijd wat aan te doen toch?
Was dat nou weer voor opmerking?
Is hetzelfde als BIJV een M3 en een 325i....dan ga je toch ook niet zeggen power is relatief, valt altijd wat aan te doen?
Gaat er gewoon om dat er in dat ding ook een evo motor moet liggen!
er zijn ook veeel e46 m3 replica's
Nou ja, het verschil tussen een 325 en een M3 is ook nogal wat groter dan het verschil tussen 8V en 16V lijkt mij.
Maar wat ik inderdaad bedoelde, een E36 (bijv. 325) met M3 onderstel, remmen en blok etc is in mijn ogen ook gewoon een M3. Dat het er fabriek af niet op staat, wil niet zeggen dat het dan niet dezelfde eigenschappen heeft.
Valt nog wel tegen denk ik!
De wielkasten zijn een stuk breder dan orginieel je moet de auto wel helemaal verbouwen om een goede replica te krijgen.
Zag er laaste één staan, maar daar zat ook een e46 M3 blok in + het interieur etc. was oorspronkelijk een 328Ci
Post morgen wel ff een fototje
boeit dus wel, dat ding is niet voor niks zo goedkoop! jullie laten je weer verblinden door de body.
Zijn veel replica`s hoor...
Andere voorschermen en je hebt de "breedheid" van een M3.