Vette "Marktplaats-bakken" #6

Status
Not open for further replies.
Power is relatief, en daar valt altijd wat aan te doen toch?

Was dat nou weer voor opmerking? :P
Is hetzelfde als BIJV een M3 en een 325i....dan ga je toch ook niet zeggen power is relatief, valt altijd wat aan te doen?
Gaat er gewoon om dat er in dat ding ook een evo motor moet liggen!
 
Als je zoon M-tech pakket hebt of een M3 hebt zie je het verschil bijna niet :P
Alleen de badge's, interieur etc zijn anders.

e30 of een e30 M3, e46 of een e46 M3, e92 of een e92 M3..
zie je in één oog opslag :P
 
Was dat nou weer voor opmerking? :P
Is hetzelfde als BIJV een M3 en een 325i....dan ga je toch ook niet zeggen power is relatief, valt altijd wat aan te doen?
Gaat er gewoon om dat er in dat ding ook een evo motor moet liggen!


Nou ja, het verschil tussen een 325 en een M3 is ook nogal wat groter dan het verschil tussen 8V en 16V lijkt mij.
Maar wat ik inderdaad bedoelde, een E36 (bijv. 325) met M3 onderstel, remmen en blok etc is in mijn ogen ook gewoon een M3. Dat het er fabriek af niet op staat, wil niet zeggen dat het dan niet dezelfde eigenschappen heeft.
 
er zijn ook veeel e46 m3 replica's

Valt nog wel tegen denk ik!
De wielkasten zijn een stuk breder dan orginieel je moet de auto wel helemaal verbouwen om een goede replica te krijgen.
Zag er laaste één staan, maar daar zat ook een e46 M3 blok in + het interieur etc. was oorspronkelijk een 328Ci
Post morgen wel ff een fototje :P
 
Nou ja, het verschil tussen een 325 en een M3 is ook nogal wat groter dan het verschil tussen 8V en 16V lijkt mij.
Maar wat ik inderdaad bedoelde, een E36 (bijv. 325) met M3 onderstel, remmen en blok etc is in mijn ogen ook gewoon een M3. Dat het er fabriek af niet op staat, wil niet zeggen dat het dan niet dezelfde eigenschappen heeft.

Als een 325i echt compleet omgebouwd wordt, dus motor, onderstel, interieur etc, dan is het ook wel een M3 ja.

Maar het verschil (in pk's) tussen deze 8V en de 16V weet ik zo niet...maargoed boeit verder ook niet :P
 
boeit dus wel, dat ding is niet voor niks zo goedkoop! jullie laten je weer verblinden door de body.
 
Valt nog wel tegen denk ik!
De wielkasten zijn een stuk breder dan orginieel je moet de auto wel helemaal verbouwen om een goede replica te krijgen.
Zag er laaste één staan, maar daar zat ook een e46 M3 blok in + het interieur etc. was oorspronkelijk een 328Ci
Post morgen wel ff een fototje :P

Zijn veel replica`s hoor...

Andere voorschermen en je hebt de "breedheid" van een M3.
 
boeit dus wel, dat ding is niet voor niks zo goedkoop! jullie laten je weer verblinden door de body.

Ach, voor 2000 Euro heb je een 16V blok, met een complete Lancia Delta HF eromheen toch?
Misschien past de 16V kop ook wel zo op het 8V blok en kan je ergens een kopje op de kop tikken (leuke woordspeling :P )
En als er bij mij zo'n auto kwam, werd ie toch zwaar opgevoerd :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top