Was dat nou weer voor opmerking?
Is hetzelfde als BIJV een M3 en een 325i....dan ga je toch ook niet zeggen power is relatief, valt altijd wat aan te doen?
Gaat er gewoon om dat er in dat ding ook een evo motor moet liggen!
Was dat nou weer voor opmerking?
Is hetzelfde als BIJV een M3 en een 325i....dan ga je toch ook niet zeggen power is relatief, valt altijd wat aan te doen?
Gaat er gewoon om dat er in dat ding ook een evo motor moet liggen!
Nou ja, het verschil tussen een 325 en een M3 is ook nogal wat groter dan het verschil tussen 8V en 16V lijkt mij.
Maar wat ik inderdaad bedoelde, een E36 (bijv. 325) met M3 onderstel, remmen en blok etc is in mijn ogen ook gewoon een M3. Dat het er fabriek af niet op staat, wil niet zeggen dat het dan niet dezelfde eigenschappen heeft.
Valt nog wel tegen denk ik!
De wielkasten zijn een stuk breder dan orginieel je moet de auto wel helemaal verbouwen om een goede replica te krijgen.
Zag er laaste één staan, maar daar zat ook een e46 M3 blok in + het interieur etc. was oorspronkelijk een 328Ci
Post morgen wel ff een fototje
Nou ja, het verschil tussen een 325 en een M3 is ook nogal wat groter dan het verschil tussen 8V en 16V lijkt mij.
Maar wat ik inderdaad bedoelde, een E36 (bijv. 325) met M3 onderstel, remmen en blok etc is in mijn ogen ook gewoon een M3. Dat het er fabriek af niet op staat, wil niet zeggen dat het dan niet dezelfde eigenschappen heeft.
Valt nog wel tegen denk ik!
De wielkasten zijn een stuk breder dan orginieel je moet de auto wel helemaal verbouwen om een goede replica te krijgen.
Zag er laaste één staan, maar daar zat ook een e46 M3 blok in + het interieur etc. was oorspronkelijk een 328Ci
Post morgen wel ff een fototje
Ach, voor 2000 Euro heb je een 16V blok, met een complete Lancia Delta HF eromheen toch?
Misschien past de 16V kop ook wel zo op het 8V blok en kan je ergens een kopje op de kop tikken (leuke woordspeling )
En als er bij mij zo'n auto kwam, werd ie toch zwaar opgevoerd :W