Vette ''Marktplaats'' Bakken #13

Status
Not open for further replies.
Ik ook, ding ziet er niet meer uit. Neus is er echt aangeplakt. Nieuwe Touran zelfde verhaal uiteraard, maar daar hebben ze de achterkant ook nog van verneukt. Vind dat VW nu wel een beetje te ver gaat, alleen de Scirocco heeft een andere neus, de rest is allemaal t zelfde.
Deze week ff in de showroom in die nieuwe Passat gezeten, klokken, stuur, airco bediening, raamknoppen, lichtknop, spiegels en nog veel meer dingen, had gewoon het gevoel alsof ik in mn Golf zat. Op het klokje en de vorm van het dash/middenconsole na dan.

m1fyq2tbmt2a_800.jpg

m1by18fbevvf_800.jpg
 
Deze week ff in de showroom in die nieuwe Passat gezeten, klokken, stuur, airco bediening, raamknoppen, lichtknop, spiegels en nog veel meer dingen, had gewoon het gevoel alsof ik in mn Golf zat. Op het klokje en de vorm van het dash/middenconsole na dan.

m1fyq2tbmt2a_800.jpg

m1by18fbevvf_800.jpg

Dat noemen ze nou huisstijl...
 
Die onderste in een Golf neem ik aan?

Lijkt ook verdomd veel op een A3

Audi-A3-interieur-01.jpg


Vind er niks spannends meer aan. 1 pot nat allemaal.
 
Golf interieur is een beetje vreemd op die foto, dash is redelijk 'vol', stuur is simpel. Mijn stuur is gelijk aan dat in die passat.
 
Deze week ff in de showroom in die nieuwe Passat gezeten, klokken, stuur, airco bediening, raamknoppen, lichtknop, spiegels en nog veel meer dingen, had gewoon het gevoel alsof ik in mn Golf zat. Op het klokje en de vorm van het dash/middenconsole na dan.

Tja, dat was bij de Passat die ik had en de Golf V precies hetzelfde...Is nu niet meer of minder op elkaar gaan lijken imo.
 
Afgelopen zomer naar UK gereden (no trailers please), zonder centje pijn, met kalm-an rijden op de snelweg zelfs 1 op 6 gehaald.

:D
 
Sasjoes, is t lonend om een E46 330d uit DUI te halen, of scheelt het niet veel met nederland ?

Volgens mij niet... Weet niet wat voor 1 je zoekt? een beetje dikke? uitgaand van 2001 is bpm ergens rond de 1300. En beginnen de prijzen bij 5k in duitsland.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top