Vette "Marktplaats" Bakken #10

Status
Not open for further replies.
Dat ben ik aan het uitzoeken, kan alleen de nieuwwaarde van de evo5 niet vinden :+ dus kan ook geen bpm berekenen :X

edit: denk dat je ongeveer zo'n 1500 euro + de aanschafprijs kwijt bent...
 
Last edited:
zal inderdaad niet veel extra zijn, maar wil je voor dat ' beetje' financiele voordeel een rechtsgestuurde auto halen die ook linksgestuurd geleverd zijn?
ik niet iig.
 
Is voor maatje van me, ben wat aan het uitzoeken voor hem :)

Zoveel evo 5's rijden er niet in nl en linksgestuurde evo5's in nette staat kosten toch al snel tussen de 12k-15k ofzo...

edit: zoek maar is een paar nette evo5's te koop in nl ;) en vind ze maar eens linksgestuurd...

edit2: Ben er net achtergekomen dat pas vanaf de evo 6, ze officieel zijn verkocht in Europa, daarvoor waren het allemaal imports ;)
 
Last edited:
Ja daar kan nog wel een andere op :)
verder is hij goed en lekker blokje op de kleppendeksel na :P ff andere kleurtje spuiten.
 
Dat is ook zo, maar er is zeker wat van te maken. Troep eraf halen, interieur vervangen, schroefsetje, dikke wielen en je hebt een toffe bak.
 
Als ik naar die raamband kijk, dan vraag ik me af hoe het blok eraan toe is. Voor 900 euro koop je gewoon een wrak. Exterieur zal ook werk nodig hebben.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top