Vette "Marktplaats" Bakken #10

Status
Not open for further replies.
hmm ok.. wel weining geld (foto's zien er goed uit)
Zuipt een g40 zo erg? Of bedoel je t warmrijden van de lader etc?
 
hmm ok.. wel weining geld (foto's zien er goed uit)
Zuipt een g40 zo erg? Of bedoel je t warmrijden van de lader etc?


Staat geen prijs bij toch? G motor moet je erg goed warmrijden, alle motoren eigenlijk mgoed, G-lader is erg gevoelig. Niet echt handig lijkt me. Gewoon een simpele 1.0 of 1.3 kun je ook genoeg fun mee hebben.
 
Ik weet nog wel van die golf sjonnies altijd met hun G60jes... Al die G-laders gingen kapot man, wat een drama.

Aan de andere kant.... als zo'n ding met een G-lader nu nog leeft, kan je d'r wel van uit gaan dat er goed mee om is gegaan. Anders had ie al lang de geest gegeven ws.
 
Staat geen prijs bij toch? G motor moet je erg goed warmrijden, alle motoren eigenlijk mgoed, G-lader is erg gevoelig. Niet echt handig lijkt me. Gewoon een simpele 1.0 of 1.3 kun je ook genoeg fun mee hebben.

950 euri staat erbij.. (minimale bod)

Ben zelf ook opzoek naar een g40, alleen alles staat hier ver vandaan
 
wel als je in eindhoven woont en je "ff" wilt gaan kijken voor een auto in groningen en als je daar bent de auto echt rot is
 
Dat is nou juist de uitdaging. Als je het echt een mooi ding vind zou ik na wat bellen zeker even gaan kijken.
 
voor mijn auto ben ik ook naar groningen gereden vanuit midden limburg.
had het er wel voor over en bleek gelukkig geen miskoop te zijn :)
 
Ik bedoelde ook meer in combinatie met de turbo :W.
Ik vind hem er wel aardig strak bij staan :P, maar smaken verschillen nu 1 maal :).
 
ding heeft allerlei motorspecs gekregen, maar wel roest. dan weet ik al genoeg iig. die gozer was geil van het blazen in dat ding, maar netjes houden ho maar
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top