This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vette "Marktplaats" Bakken #10

Status
Not open for further replies.
hoezo krijg je die caddy er niet uit dan? ziet er netjes uit en vanaf 4000 naar 2700 is ook flinke prijs daling.
 
hoezo krijg je die caddy er niet uit dan? ziet er netjes uit en vanaf 4000 naar 2700 is ook flinke prijs daling.

Ik wist toen niet wat ik ervoor moest vragen... Vind het toch een hele nette prijs voor een net overgespoten auto, met een redelijk km stand en verlaging verlaging was trouwens ook 500 euro :X

Prijs is nu zo laag ( voor 2500 mag die ook wel weg...) omdat ik er echt vanaf moet Ik wil met de civic rijden...

Ik heb hem vandaag ook op marktplaats gezet voor 2800...
 
Daar heb je wel gelijk in, sdi is natuurlijk minder interessant... ach ja. Ik hoop dat die snel weg is :+
 
Tevens verkrijgbaar in een SRT-10 Viper uitvoering.
Als een 6.2 V8 0-100 in 2 sec doet, wat zal een Viper blokje doen?
 
y2k is ook 2bak automaat, maar die boss-hosses zijn echte monsters, je zit in enkele seconden aan de 200 met behoorlijk wat wheelspin. Zelf zou ik een willen hebben om mee te patsen en voor de snelheid, maar niet omdat ik ze mooi vind.
 
Vrij duur voor zo'n kaal ding die Jetta, is niks bijzonders aan. Ik zou lekker die 5 drs GL nemen die Erwin post, heerlijke auto lijkt dat me.

Klopt, misha vraagt wel vaker vrij veel vind ik.

Die rode golf is wel heel stoer.
 
Status
Not open for further replies.