Vette Marktplaats/Autoscout/etc. Auto's #17

Afschijving is echt enorm bij die Quattroportes, volgens mij is iedereen bang voor het onderhoud. Vooral die koppelingen bij gerobotiseerde automaten is een dure hobby om te vervangen. Voor hetzelfde geld koop je natuurlijk ook een M5 / E55 die veel sneller zijn, maar minder goed klinken.

Klopt, schoonvaders heeft m ook weggedaan door de garagekosten. Daarnaast ook veel versnellingsbak problemen. Maar dat geluid, vooral in die Sport GT:~:~
 
Wel vele malen fraaier dan een E60 M5 of een E55 8)

Oudere Maserati's hebben hetzelfde euvel, dat zie je bijvoorbeeld een Ghibli van 8k, waar net voor 5k de turbo's zijn vervangen 8P
 
Organisatie waar ik werk is ook officieel dealer van Maserati en er komen -helaas- echt veel 'eerste' generatie nieuwe Quattroportes terug. De facelift is in dat opzicht echt verbeterd!

Blijft leuk, dromen...

img00184201109291118.jpg


//excuses voor de kwaliteit. Foto is geschoten met een aardappel
 
Organisatie waar ik werk is ook officieel dealer van Maserati en er komen -helaas- echt veel 'eerste' generatie nieuwe Quattroportes terug. De facelift is in dat opzicht echt verbeterd!

Blijft leuk, dromen...

img00184201109291118.jpg


//excuses voor de kwaliteit. Foto is geschoten met een aardappel


Bedankt, melk over m'n toetsenbord.
 
Ik kan er weinig aan vinden aan die E46 m3! Krassen op de binnenzijde onderaan de deur :o
Die velgen passen ook voor geen meter onder die auto.
 
Back
Top