Vette foto's in de scootin

uiterlijk is zeker belangerijk ... zelf heb ik niks aan mn uiterlijk gedaan eerst maar is dit kapot vallen en leren sturen, maar daarna wil ik wel een vers kappensetje met een nette kleur .... en natuurlijk een mooie bestickering
 
mja , ik ben dan anders , ik zou iig alle foto's wel laten zien , is toch altijd leuk :)

maar goed , dat moet jij weten , zijn jouw foto's :)
 
Volgens mij doelt hij op Tino die niet altijd alle pics post die hij maakt.... Sommige mensen hebben het drukker dan de ander is wat ik erop te zeggen heb :p
Gelukkig heb ik geen camera, anders stond het halve forum vol :X
 
Harry_tuning said:
Thanks hersenschudding speelt soms op :)
Die smoes ga je volgens mij de rest van het seizoen gebruiken :W
Gaat het verder alweer een beetje? Of zit je nog steeds elke uur naast je bed snachts enzo? :(
 
Als tino alle foto's op t forum moet zetten die hij maakt in een dagje is hij een maand bezig denk ik, gvd wat schiet die er veel:D:D
 
Is wel lekker makkelijk als smoes he :)Maar gaat verder al stukkie beter kan s'nachts al redelijk slapen en pijn word steeds minder morgen ff foto laten maken op t ziekenhuis dan kan ik meer vertellen:W
Mol said:
Die smoes ga je volgens mij de rest van het seizoen gebruiken :W
Gaat het verder alweer een beetje? Of zit je nog steeds elke uur naast je bed snachts enzo? :(
 
Ook de scootin maar even gekeken vandaag. En ik kwam tot de ontdekking dat Kees met z'n ogen dicht door de bocht gaat:D Voor degene die hem ook hebben moet je maar eens goed kijken:p

En sinds wanneer rijd Freddy Koopmans voor Schwalbe? :rolleyes:
Want die foto in die advertentie lijkt er verdomd veel op. Beetje photoshoppen en klaar.
 
Fred rijd niet voor Schwalbe, maar wat is makkelijker dan een zwarte scooter photoshoppen? ;) :D Fred zei het toevallig gisteren, en het klopt dus nog ook dat ze een foto van hem hebben gebruikt.
(ik ruik gratis banden voor het Koopmans team :X:X)
 
Mol said:
Fred rijd niet voor Schwalbe, maar wat is makkelijker dan een zwarte scooter photoshoppen? ;) :D Fred zei het toevallig gisteren, en het klopt dus nog ook dat ze een foto van hem hebben gebruikt.
(ik ruik gratis banden voor het Koopmans team :X:X)

Als je t een beetje goed aanpakt moet dat toch lukken:D
 
Back
Top