Vet zieke onzin

Status
Not open for further replies.

magicelmo

BLaaaaaaaaT Member
Dit kreeg ik van een gast uit me oude klas via msn, heb ie weer eens zelf verzonnen, hij is een beetje wicked :p

Vrienden,

Hier volgt een waargebeurd verhaal: (speciaal voor Michel!!!)

Het was zondag en de zon scheen fel, de temperatuur was gestegen tot rond de 25°C. Ik (ook wel Master) dacht bij mezelf :,'het is een fijne dag om te hardlopen,'. Ik trekte mijn ouwe vertrouwde schoenen aan en stapte in de auto naar het dichtsbijzijnde bos. Ik begon te lopen. Na ongeveer een uur gelopen te hebben zag ik verderop een man in een rolstoel. Toen ik wat dichterbij kwam, draaide hij zich om en zei: ,'STOP MAAR IS EVE JA,'. Ik remde zo hard als ik kon, en liet een remspoor van een meter achter me. De agent in de rolstoel zei: ,'MOEITE MET STOPPEN HE, STAP MAAR IS EVE UIT JA,'. Nou ik dacht bij me eigen toch maat eve uitstappen he, dus ik trok mijn schoen uit en gaf die aan de agent. De agent bekeek de schoen even en zei:,' JE ZOOL IS HELEMAAL VERSLETEN, HET PROFIEL IS HELEMAAL WEG,'. Ik zei tegen de agent:,' JA AGENT, IK BEN AAN HET SPAREN VOOR NIEUWE,'. De agent zei:,' NIKS MEE TE MAKEN, IK HEB TOCH OOK GEEN VERSLETEN ZOLEN,'. Ik zei:,' JA, MAAR UW LOOPT WAARSCHIJNLIJK NOOIT,'. De agent zei:,' OH NEE, OH NEE OH NEE OH NEE, OH NEE,'. Ik zei:,' NEE, MAAR IK GA ER WEER EENS VANDOOR AGENT, ME VRIENDIN ZIT OP ME TE WACHTEN,'. De agent zei: ,'HEEFT U EEN VRIENDIN DAN,'. Ik zei:,'JA, JIJ NIET DAN?,'. De agent zei:,'NEE, TOEVALLIG NIET NEE,'. Waarna ik zei:,'NOU, MISSCHIEN VINDT U ER LATER NOG WEL EEN,'. De agent zei:,'OH JA, OH JA OH JA OH JA, OH JA, U BLIJFT HIER TOT U GEKEURDE ZOLEN HEEFT, ANDERS GAAT U NAAR DE GEVANGENIS, DE PUTOET, DE BAJES'. Ik zei:,'HET IS GOED MET JE AGENTJE,'. De agent zei heel verdrietig:,'HET IS HELEMAAL NIET GOED MET ME, IK WIL OOK EEN VRIENDIN, AAAAAHHHH, MAG IK JOU VRIENDIN EVE LENEN, AAAAHHHH, DAN HOEF JE NIET NAAR DE GEVANGENIS,'. Ik maakte een zwaaiend gebaar me arm voor me hoofd en rende weer verder richting de parkeerplaats. Achter me hoorde ik de agent nog wat vage dingen zeggen:,'HOEFT JE NIET NAAR DE GEVANGENIS, AHHHHHHH, MAG JE VRIENDIN EVE LENEN, AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH.

Toen ik thuis was dacht ik bij mezelf wat een rare dingen je toch kan meemaken op een zondagmiddag vlak voor het begin van de maand Oktober.

Ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben van dit bijzondere en waargebeurde verhaal.
Groeten van WouterMaster.

Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back