vet probleem :| sinterklaas

Als t voor je donna zelf was dan kon je uiteraard duurder kopen en dan een lekkere parfum kopen ofzo voor haar. Maarja die gok zou ik niet nemen als de kans er is dat iemand anders opeens die parfum kan krijgen 8P. Beetje stom geregeld ook, iedereen houd toch van andere dingen en heeft andere leeftijden... Mooie aansteker, of een mooi sigarettendoosje voor het geval het hele gezin rookt. 8P

Drank, drugs, uitstapje naar het bordeel, man/vrouw naar keuze.. wat wil je nog meer. :+

Oh.. chocoladeletters zijn altijd goed alleen beetje lastig tenzij iedereens naam met dezelfde letter begint.

5 a 10 euro is ook een beetje een flut bedrag vind je niet, als jullie het nou beter hadden afgesproken dat jij voor je donna kocht zij voor jou en die ouders voor elkaar kon je betere dingen kopen, ff pimpen en een lekkere parfum kopen + mooie lingerie :P

SR_robin_SR said:
Drank, drugs, uitstapje naar het bordeel, man/vrouw naar keuze.. wat wil je nog meer. :+

Oh.. chocoladeletters zijn altijd goed alleen beetje lastig tenzij iedereens naam met dezelfde letter begint.

Gewoon de S van Sint ;) :L

Ik heb precies 't zelfde probleem, ik moet ik een kado kopen wat niemand wil hebben (das 't probleem niet }) ) en nu nog iets leuks :S haal wel wat drank ofzo altijd goed :)

Oordopjes ivm de herrie van je projectscoot voor het hele gezin in voordeelverpakking. Kan je vooruit tot sinterklaas volgend jaar! +ralf+

chocolade letter
cheapo dvd bij free record shop (scarface bijv. is 5 euro)
condooms
zakje pepernoten

tis toch gwoon voor de fun man
en niemand weet dat jij het gekocht hebt;)

speel dit altijd met sinterklaas bij me oom en tante!
t spel ownt!
is vet lachen...

@ngry-spy said:
chocolade letter
cheapo dvd bij free record shop (scarface bijv. is 5 euro)
condooms
zakje pepernoten

tis toch gwoon voor de fun man
en niemand weet dat jij het gekocht hebt;)

speel dit altijd met sinterklaas bij me oom en tante!
t spel ownt!
is vet lachen...

ow thanx.. ja denk dan maar dvd'tje..
maar wat is er dan zo lachen aan?

(kweet niet eens precies hoe het werk :rolleyes: )
en waar kan ik me op voorbereiden ;)

Tis idd grappig spel, op den duur wil bijv iedereen een bepaald kado en als je bijv 6 gooit moet iedereen zijn kado doorgeven, dus kutkado's geef je als eerste weg. etc etc

ja precies! dats et mooie...
je kan kado's van elkaar afpakken enzow...
t is gwoon lachen..
met drank in de man is het nog mooier...
(je dronken opa bijv. die de condooms graag wil hebben..)((je neefje van 7 die de condooms in zijn bezit heb))
VEEL PLEZIER:)

@ngry-spy said:
ja precies! dats et mooie...
je kan kado's van elkaar afpakken enzow...
t is gwoon lachen..
met drank in de man is het nog mooier...
(je dronken opa bijv. die de condooms graag wil hebben..)((je neefje van 7 die de condooms in zijn bezit heb))
VEEL PLEZIER:)

moet je eerst alles uitpakken dan? :X

Dieren geven is altijd mooi, zitten andere mensen er mee opgescheept. Een konijn, vis, hamster lijkt me uitermate geschikt in dit geval :)

valerossi-appel said:
moet je eerst alles uitpakken dan? :X

wij nummeren alle kado's eerst.
dan gaan we om beurten gooien zodat iedereen een kado heeft.
het kado dat je wint mag je uitpakken...
en daarna speel je gwoon door totdat je ermee klaar bent...

maybe hebben jullie iets andere regels zou kunnen...

Write your reply...
Back