Boyd said:Dieren geven is altijd mooi, zitten andere mensen er mee opgescheept. Een konijn, vis, hamster lijkt me uitermate geschikt in dit geval
Boyd said:Dieren geven is altijd mooi, zitten andere mensen er mee opgescheept. Een konijn, vis, hamster lijkt me uitermate geschikt in dit geval
valerossi-appel said:tis bij me vriendin thuis,
moet wel beetje goed gedragen :X
Boyd said:Is toch juist grappig, ze weten toch niet dat het van jou afkomstig is
Ik zou dan wel een vis doen, die maken niet zoveel herrie als ze nog in het pakje zitten, een kip wil wel eens geluid maken 8P
Boyd said:Is toch juist grappig, ze weten toch niet dat het van jou afkomstig is
Ik zou dan wel een vis doen, die maken niet zoveel herrie als ze nog in het pakje zitten, een kip wil wel eens geluid maken 8P
Z-town A3r0x said:ik moet voor 50 euro nog een cadeau uitzoeken voor sinterklaas voor mezelf zou alleen niet weten wat ik nog moet hebben hahaha :L
valerossi-appel said:ik zou het wel weten... M3 spiegels voor de auto.. 49,95
das geen toevalig toch
Boyd said:
Wie is daar nou niet blij mee, leuk gedicht erbij en het feest kan niet meer stuk. Gewoon bij een dierenwinkel halen in zo'n zak voor een paar eu.
BetaDriver said:zijn die dan ook electrisch, in kleur meegespoten en verwarmd? ander houd ik liever mijn orginele })