Begin bij 78.Oh, die witte drukveer matig dan? ja denk dat ie omgekeurd is bij een scooterzaak, dan gaat dat iets makkelijker denk ik.
Grotere sproeier niet geplaatst, welke maat moet erin na multivar? Maar vind het alleen raar dat ie langzamer gaat dan voorheen, maar nu ik er over na denk kan dat ook gewoon komen door die sproeier.
Post automatically merged:
sproeier 80 goed idee?
Ja die zitten bij de variokit ingecludeerd.Met een "sport" vario heb je vaak ook net wat lichtere of zwaardere rolletjes nodig.
Ja, dit kan zeker liggen aan een begrensde cdi.Hi,
dank voor de tips. Witte drukveer zit erin en sproeier 78, hij loopt nog steeds niet harder dan 40/45 op teller. kan het te maken hebben met de begrensde cdi en snorvertanding ofzo? ik zou het echt niet weten.
Post automatically merged:
Ja die zitten bij de variokit ingecludeerd.
Met de stationair schroef bedoel je deze schroef ?Oh oke, thx, ook iets wat ik door had was dat de toeren helemaal niet op de stationair schroef reageerden. Dus ik dacht valse lucht ergens, heb met remreiniger lopen sprayen op spruistuk en carb maar hij ging daardoor niet anders lopen.
En daar reageert hij niet op ?Stationair schroef inderdaad, niet mengsel schroef.
Dat is vreemd, dan zit daar iets niet goed.Nope, maar ik dacht dus valse lucht ergens maar dat was hem ook niet denk ik
Dan kan je toch beter een onbegrensde cdi kopen ?Ducati geel en dan doorzagen.
Die zijn naar mijn weten net wat duurder, maar is natuurlijk ook een optie.Dan kan je toch beter een onbegrensde cdi kopen ?