Nou dat word dan 200€ tanken voor jou en lopen na 10km voor je maat. Dat houd een La Souris toch nooit volPrivé met een vriend van mij. Zijn opa en oma wonen daar en we vonden het leuk om er beide met de scooter heen te gaan. Is ongeveer 3 a 4 uur rijden. Hij gaat op de la Souris en ik op m’n vespa. Alleen dan moet ik hem wel goed hebben
Geen idee, zijn probleem. Mijn probleem is dat ik mijn blok goed moet hebben en geen raad meer weetNou dat word dan 200€ tanken voor jou en lopen na 10km voor je maat. Dat houd een La Souris toch nooit vol
Links kwam eruit, heb de rechter er nu in gedaan.Wie heeft je scooter afgesteld Niels.. Mocht er zoveel benzine bij de bougie komen dan is dat ding pik zwart.
Begin eens met een foto van de bougie te laten zien. Kan ook zijn dat bijvoorbeeld de choke constant ingetrokken blijft, dan blijft er een extra mengsel kanaal openstaan in je carburateur.
Links kwam eruit, heb de rechter er nu in gedaan.
Hoe check ik dit? Want aangezien ik dit probleem ook al had voor de 80cc cilinder ligt het dus aan iets anders dan afstelling denk ikDie is prachtig! Geen lekkage bij je vaccuumkraan? Of benzineslang..
Weet niet hoe ik check of die goed afsluit, maar zit al een nieuwe carb of (kwam van die goed werkende LX af) en ligt nooit benzine onder. Ruikt ook niet naar benzine.sluit de vlotterpen goed af ? anders heb je kans dat er benzine via de overloop er uit gegooid word.
nee..... vreemd.Zie wel dat er een benzine filter op de vacuüm slang zit? Is dit normaal?
Hmm vond het al apart. Zo klinkt die nu op vol gasnee..... vreemd.
ja die staat als het goed is gewoon op tijd.staat de distributie op tijd ? lijkt wel of die niet op toeren komt.
Heb het toen meerdere keren gecheckt op 2 punten.. en hiervoor deed die het ook al met 50cc, kan de ketting uitgerekt zijn? Heeft al wel 22k km gehadidd ,,,, ALS.. het goed is , spul hoeft maar 1 tand verkeerd te staan ,
Die foto van de bougie was genomen na de kleinere sproeierHeb je al eens naar de bougiekleir gekeken nu je de sproeier verkleind hebt?
Verzuipt de scooter nog als je bij het verkeerslicht staat?
Hoe bedoel je niet via de spannerkant? Heb de Carterkap niet open gehad. Zuiger stond op bdp en nokje stond ook precies goed.. hij start geweldig (als die warm is) en hoor geen getik of iets dergelijks.. als die koud is heeft die wel moeite met starten tho, moet altijd beetje gas bij doen.je moet op 3 punten chekken , en de ketting via de linkerkant er om leggen , NIET via de spannerkant .
zelf zet ik altijd een blokkeer sleutel van 5,00 op de starterkrans , als de zuiger op bdp staat , en nokje van vliegwiel exact boven Pick Up.
Dit is hem nu.. na een paar kilometer rijden.Nu hij waarschijnlijk geen/minder valse lucht trekt, loopt de motor wat rijker dus houd je bougiekleir in de gaten en als deze donkerder kleurt, kleinere hoofdsproeier.