Ligt eraan wat je een "stuk" noemt. Een paar km's extra aan top en minder dan 5% vermogenwinst
Bij een Multivar worden 6.1 rollen geleverd.Zeker waar maar i.c.m. de juiste rollen (7,5gr) kom je net wat vlotter mee in het verkeer. Ik zou deze stap zeker overwegen vóór de overstap naar 80cc.
Goed rijden doet het zeker maar wel met teveel toeren, wat het blok minder vindt. Al helemaal op een Iget, daar moet je zeker 7, 5gr hebben.Bij een Multivar worden 6.1 rollen geleverd.
Dat rijdt ook goed.
Wat hebben we hieraan?Heb zelf een chinese vespa euro2, heb daar 70cc ingepropt look als een jekko! meer koppel en hogere top! (80 op teller, 65 gps)
Hey gaat over iget heIk zag reactie's voorbijkomen dat meer cc's geen nut heeft, dat is niet zo!
Groet,
je weet dat de top niet alleen aan de hoeveelheid cc's ligt he.....Heb zelf een chinese vespa euro2, heb daar 70cc ingepropt look als een jekko! meer koppel en hogere top! (80 op teller, 65 gps)
Vgm ja de top met alleen een 80cc 65 dat is bij mijn maar ook zoje weet dat de top niet alleen aan de hoeveelheid cc's ligt he.....
Post automatically merged:
Door een 80 cc te monteren en zwaardere rollen te plaatsen krijg je geen hogere top. Dan moet je ook de vertanding aanpassen. Maar hier zal je met een 50cc ook een hogere top van krijgen.
Het ging hier trouwens alleen om een 80cc, en niet ook een langere vertanding. Dus geen hogere top
zou je de specs van je "maat" kunnen geven (z'n scooter en wat hij erin heeft zitten)?80cc heeft zeker veel zin voor de optrek en als je de vertanding ook aanpast gaat de top ook omhoog. Een maat van me rijdt met een wheelie weg bij het stoplicht met half gas dus het helpt zeker wel. Ik heb zelf een thndr ecu met malossi vario dit heeft qua top en optrek wel redelijk geholpen maar het is niet snel ofzo. Dus ik denk dat ik zelf wel voor 80cc ga