vespa sprint iget valt uit en start soms niet

tverhoeven076

New Member
Ik heb nu 2 maanden mijn vespa sprint iget 2019 model, 18k km stand Eerst starten met een klik en weg rijden zonder problemen laatst viel hij opeens uit maar starte direct daarna weer, Volgende dag gebeurde dit 2 keer en veder niks. Gisteren viel hij uit en ging hij niet meer aan.... Vandaag starte hij eindelijk weer maar storterde super erg maar toch een stukje mee kunnen rijden op het moment dat ik niet meer met mijn gas speelde viel hij uit vandaag waarna ik stil kwam te staan en naar huis moest lopen, Ik zat te denken dat ik misschien beter een onderhouds beurt kan laten doen maar ik weet niet of dat veel gaat helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Als je de onderhoudshistorie niet kent dan is het aan te bevelen om een onderhoudsbeurt uit te (laten) voeren.
Dat hebben ze echt nodig.
Als de klepspeling verlopen is , kan dit ook start- en rijproblemen geven.
 
Last edited:
ben ik weer: E10 getankt? of "goedkope" E5 tijdje laten staan? ik heb hier laatst mijn tomos een slokje vèrse V-power bij gegeven want zelfs dìe oude leek al kracht verloren te hebben. de buitenboordmotor die op hetzelfde mengsel draait, viel ook af en toe uit als ik niet minimaal half gas voer..
 
Back
Top