Vespa Sprint 2020 I-GET Snor Afstelling

Status
Not open for further replies.

JTShadowt

New Member
Hoi allemaal,

Heb sindskort een vespa sprint snorfiets en hierin hebben ze een powercommander en malossi multivar (behalve de witte drukveer) geplaatst.

Nu zie ik op youtube veel video's over de multivar en iedereen zet de drukveer erin. Zit er een groot verschil tussen de standaard drukveer en de witte drukveer van malossi? En wat zouden de verschillen (kunnen) zijn?

Verder moet ik hem nog inrijden, is het normaal dat het benzineverbruik wat hoger ligt? Heb nu 2 van de 7 strepen van de tankinhoud weggereden (54 km stand)

Huidige setup:
- powercommander
- malossi vario
- malossi 7,5gr rollen

Met vriendelijke groet,

J
 
Advertisement - register to remove this

JTShadowt

New Member
daarnaast heb ik vind ik dat hij hoge toeren maakt als ik ontgrensd optrek.. Meeste vespa's die ik rond zie rijden hoor ik lage toeren maken en toch lekker optrekken.

Begrensd
Duurt een eeuwigheid voordat deze op 25km/h komt en laat staan 30km/h waar deze is op afgesteld

Ontgrensd
Direct hoge toeren (blijft wel gelijk) maar vraag me af of het geen overtoeren zijn.
 

Sparky

Well-Known Member
Tjonge,

je koopt een snorfiets en dit ding heeft nog geen 54 km gereden ben je hem al aan het opvoeren.
Beter een brom gekocht!

Hoe hard gaat deze I-get nu je een paar honderd Euro verder bent?
 
Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this
Similar threads





Top