This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vespa sprint 2017 4t 2v 80cc malossi over toeren probleem

Je kleur van de bougie zal het antwoord geven. Fabriek af is hij te arm afgesteld ook. 80-82 is meestal aan te raden voor 50cc. Ik krijg een hogere top met een sproeier 84/50cc.
Ja dat klopt wel ja komt goed heb het doorgegeven dus dat word binnenkort allemaal gecheckt

Denk je ik vind 82 al wel groot standaard zit er 76 in dus vond 82 wel goed wat zal er volgens jou in moeten
je bent van 50cc naar 80cc gegaan dus je zou echt wel meer dan een paar maatjes omhoog moeten, vooral als je geen grotere carburateur gemonteerd hebt.

Ik heb zelfs de baan met het puntje dat is voor mij de beste baan maar heb vandaag 8,4 grap rollen gemonteerd en de trek kracht is wel stuk naar beneden gegaan helaas maar mijn trekkracht van 30 tot 60 is heel goed hij is ook veel sneller op de 60 en mijn overtoeren zijn ook weg alleen ik vraag me af of mijn optrek ergens nog mee kan terug halen

check even dit forum https://scooterforum.net/resources/afstellen-2-takt-minarelli-peugeot-piaggio.389/ die legt de basis van scooter afstellen uit

Heb je gedacht aan de vertanding?
Dit veroorzaakt ook overtoeren, de vertanding is namelijk redelijk ‘op’ bij 65kmpu en dan maak je heel veel overtoeren.
Secundaire Malossi vertanding, 15/55, even laten doen bij de scooterzaak want het moet geperst worden!