Vespa sprint 2017 80cc 4t 2v

Goeiedag ik heb even een vraagje ik heb momenteel een Vespa sprint 2017 met 80cc, een torque driver, malossi multivar met de witte drukveer, en een naraku nokkenas is en 8,4 g rollen
Nu is mijn vraag als ik naar standaard nokkenas gaat is de kans er dat die dan harder loop dan met naraku nokkenas ?
 
Advertisement - register to remove this

Omdat de naraku nokkenas zo is gemaakt dat hij extra vermogen oplevert. Wil je ietsje extra vermogen kan je die van malossi proberen, maar denk niet dat er een groot verschil zou zijn
 
Omdat de naraku nokkenas zo is gemaakt dat hij extra vermogen oplevert. Wil je ietsje extra vermogen kan je die van malossi proberen, maar denk niet dat er een groot verschil zou zijn
Ja mensen zeggen beter malossi dan naraku maar weet niet zeker maar je zal zeggen als je naraku doet dat je trek beter is en top lager dus als je dan standaard doet dat top dan hoger is en trek iets slechter
 
Waarom zou dat zo zijn?

Verschil van de naraku en malossi nokkenas is dat de kleppen wat verder open gaan, dit geeft juist bij een hoger toerental meer vermogen
Post automatically merged:

Het grootste verschil tussen de naraku en malossi nokkenas is de kwaliteit, aan de foto's van de 2 is dit al duidelijk te zien
 
Je weet de timing niet van beiden onderling.. Kan zijn dat die van malossi beter geoptimaliseerd is.. En dat de naraku een copy is van een andere as.
 
Ja ik weet het niet zo heb ik het altijd het geleerd als je je trek naar boven wilt haal je je top naar beneden dus dan zal ik het eruit moeten halen voor me top terug te krijgen zal je dan zeggen maar ja die van malossi is wel ook dat je betaalt voor het merk maar kwaliteit staat bij hun ook wel vooraan en het komt uit Italië dus ja die mensen kosten standaard heel duur om voor je te laten werken dus daarvoor ook de prijs ik ga dinsdag effe kijken naar de kleppen en de nokkenas tandwiel want ik denk dat die verrot is maar weet niet zeker
 
Je weet de timing niet van beiden onderling.. Kan zijn dat die van malossi beter geoptimaliseerd is.. En dat de naraku een copy is van een andere as.
Nou ik heb vandaag even de kop open gemaakt om toch maar te kijken heb ongeveer 10 maanden met de nokkenas gereden van naraku en er zat spelling op dus ik raad een nokkenas van naraku af en van malossi raad ik aan
 
Werkt idd op een 50cc maar zal niet veel vermogen opleveren.
En waar het ook gemaakt is, malossi is prima kwaliteit. 2t ''zooi'' komt uit dezelfde landen als 4t, dus weet niet wat je daar mee probeert te bereiken
 
Dan maakt het toch niet uit dat het uit china komt? Tegenwoordig komt bijna alles daar vandaan, betekent niet meteen dat het zooi is
 
Nou ik heb vandaag even de kop open gemaakt om toch maar te kijken heb ongeveer 10 maanden met de nokkenas gereden van naraku en er zat spelling op dus ik raad een nokkenas van naraku af en van malossi raad ik aan

Heb je de malossi as dan al geprobeerd? Misschien is dit ook niet goed. Neem aan dat de speling van de naraku as op de lagers zitten.. ?
 
Heb je de malossi as dan al geprobeerd? Misschien is dit ook niet goed. Neem aan dat de speling van de naraku as op de lagers zitten.. ?
Ik ga vandaag de malossi nokkenas monteren en natuurlijk ook nieuwe lagers en nieuwe tandwiel want daar zit ook spelling op
Post automatically merged:

Malossi is best wel een goed merk maar je betaalt ook voor de arbeid want malossi heeft zoveel moeten testen met een bepaald product dat daar gwn heel veel man uren in zitten daar zitten gwn maanden tijd in dat moeten ze alleen ook terug verdienen ik geloof best dat veel uit China komt maar niet heeeeel veel want mensen zeggen
 
Back
Top