Vespa sprint 2017 4t 2v 80cc malossi over toeren probleem

Je kleur van de bougie zal het antwoord geven. Fabriek af is hij te arm afgesteld ook. 80-82 is meestal aan te raden voor 50cc. Ik krijg een hogere top met een sproeier 84/50cc.
Ja dat klopt wel ja komt goed heb het doorgegeven dus dat word binnenkort allemaal gecheckt
 
ik rij nu met mhr vario 2008 met 22 mm variobus, 8,4 gr, std snaar druk en trekveer.sproeier 78 vervangen door 82.met malossi poulie trekt hij matig op zonder dip maar overtoeren heb ik ook op topsnelheid wel.komt door std vertanding en cdi.je moet een echte ontbegrensd cdi monteren.ik ga binnenkort 80 cc monteren want t schiet niks op met std cil.wat je nog kan doen malossi poulie ff fijn stellen.je hebt 2 graden loopbanen.de ene zie je met een punt bovenaan die zorgt voor beter trekkracht en die andere waar je geen punt ziet is voor iets meer topsnelheid omdat de poulie opening wordt vertraagd.
View attachment 64161
Ik heb zelfs de baan met het puntje dat is voor mij de beste baan maar heb vandaag 8,4 grap rollen gemonteerd en de trek kracht is wel stuk naar beneden gegaan helaas maar mijn trekkracht van 30 tot 60 is heel goed hij is ook veel sneller op de 60 en mijn overtoeren zijn ook weg alleen ik vraag me af of mijn optrek ergens nog mee kan terug halen
 
Ik heb zelfs de baan met het puntje dat is voor mij de beste baan maar heb vandaag 8,4 grap rollen gemonteerd en de trek kracht is wel stuk naar beneden gegaan helaas maar mijn trekkracht van 30 tot 60 is heel goed hij is ook veel sneller op de 60 en mijn overtoeren zijn ook weg alleen ik vraag me af of mijn optrek ergens nog mee kan terug halen
check even dit forum https://scooterforum.net/resources/afstellen-2-takt-minarelli-peugeot-piaggio.389/ die legt de basis van scooter afstellen uit
 
Heb je gedacht aan de vertanding?
Dit veroorzaakt ook overtoeren, de vertanding is namelijk redelijk ‘op’ bij 65kmpu en dan maak je heel veel overtoeren.
Secundaire Malossi vertanding, 15/55, even laten doen bij de scooterzaak want het moet geperst worden!
 
Back
Top