hallo ik heb een vespa lx50cc 4valve van 2018 met 9300km vespa is onbegrensd gezet door mij op 6000km en gaat mooi naar 75km/h vario is ervoor aangepast en sproeier. nu had hij de laatste tijd bij koud al wel problemen om te starten het was of van 1ste goed (mocht dan wel niet stil vallen) of blijven starten dan 10 min wachten en was dan meestal wel meteen weg. verder was het rijden steeds hetzelfde maar wanneer hij niet wilde maakte zelfs startpiloot geen verschil.
nu hem gestart 10km gereden stil gelegd en daarna niet meer willen starten. nieuwe bougie eens andere carburateur geplaatst maar niks zelfs geen beetje muziek ook niet met startpiloot . compressie lijkt mij goed te zijn heb een meter maar de aansluiting niet. is echt klein bij deze modellen.
kleppen zijn met pasteien dus niet zo makkelijk maar lijkt mij ook al sterk dat dit na deze km al is verlopen. steeds goed onderhouden.
ontsteking is naar ik denk goed. is wel blauw/oranje vonk maar springt zelfs bij afstand van 5 cm naar massa nog over.
wat zou dit kunnen zijn? er zit geen alarm ofzo op
bedankt en prettige feestdagen
nu hem gestart 10km gereden stil gelegd en daarna niet meer willen starten. nieuwe bougie eens andere carburateur geplaatst maar niks zelfs geen beetje muziek ook niet met startpiloot . compressie lijkt mij goed te zijn heb een meter maar de aansluiting niet. is echt klein bij deze modellen.
kleppen zijn met pasteien dus niet zo makkelijk maar lijkt mij ook al sterk dat dit na deze km al is verlopen. steeds goed onderhouden.
ontsteking is naar ik denk goed. is wel blauw/oranje vonk maar springt zelfs bij afstand van 5 cm naar massa nog over.
wat zou dit kunnen zijn? er zit geen alarm ofzo op
bedankt en prettige feestdagen