Klopt, hij gaat inderdaad al belachelijk hard, ,aar vroeg mij gewoon af wat er mogelijk is. Zonder die begrenzer zou hij de 100 wel moeten halenIs 94 niet al hard genoeg met een iget?
Klopt heb het zelf ook nog nooit gezien. Heb denk gewoon veel geluk met het motorblok. Alleen blijft hij nu hangen op de top. Gewoon echt inhouden.Bizar nog nooit gehoord of gezien een iget die harder dan 90 loopt
Wat zou kunnen is dat je toeren gewoonlijk niet hoger komen dan 9000Klopt, hij gaat inderdaad al belachelijk hard, ,aar vroeg mij gewoon af wat er mogelijk is. Zonder die begrenzer zou hij de 100 wel moeten halen
malossi ecu's zijn inderdaad begrenst op 10k toerenZijn die snell ecu's niet begrenst op 10k toeren? Lijkt mij namelijk zat.
Is die 94 trouwens op de teller of gps?
geen idee weet iniedergeval dat malossi ecu's zijn begrenst op 10k toerenDe andere niet?
Klopt ze zetten die 10k toerenbegrenzing erniet op zodat het blokje niet harder loopt dit zal de uiterste betrouwbare toerental zijneen 4t zal ontploffen als hij te veel toeren draait.die kleppen gaan zweven en die kettingen breken rekken te snel.94 is zat genoeg als t echte gps is want tellers wijken te veel af.anders speel met rolletjes drukveer etc. je kan best naar indonesie taiwan of china gaan daar heb je veel piaggios en die gasten hebben zkr veel tuning onderdelen.al piaggio 4t is gemaakt in taiwan dus malossi polini verkoopt premium spullen zoals alu cilinder en geen goedkoop gietijzer.je krijgt misschien beter onderdeel maar prestaties zijn zo minimaal verschillend dat t geen geld waard is.
Volgensmij zijn ze inderdaad begrensd op 10k toeren. 94 is de gps snelheid.Zijn die snell ecu's niet begrenst op 10k toeren? Lijkt mij namelijk zat.
Is die 94 trouwens op de teller of gps?