Julianovitz

New Member
Ik meld meteen dat ik niet veel verstand heb van scooters
Ik heb een vespa sprint iGet E4 80cc met de volgende onderdelen:
Malossi 80cc cilinder + ECU
Malossi primaire en secundaire vertanding
Malossi multivar
Witte drukveer
Rolletjes weet ik niet exact maar is door garage goed afgesteld.
Hoog windscherm

De scooter trekt nu redelijk snel naar de 75-80 als de wind meezit. Mijn vraag is of het het waard is om nog een malossi torque driver te laten monteren. Ga ik het verschil in trekkracht echt merken, of is het 100 euro weggegooid geld? Verder vroeg ik me af of het nog mogelijk is om de scooter nog verder op te laten voeren en zo ja, welke onderdelen heb ik daarvoor nodig en voor hoeveel verschil zorgen ze?
 
Advertisement - register to remove this

Ik meld meteen dat ik niet veel verstand heb van scooters
Ik heb een vespa sprint iGet E4 80cc met de volgende onderdelen:
Malossi 80cc cilinder + ECU
Malossi primaire en secundaire vertanding
Malossi multivar
Witte drukveer
Rolletjes weet ik niet exact maar is door garage goed afgesteld.
Hoog windscherm

De scooter trekt nu redelijk snel naar de 75-80 als de wind meezit. Mijn vraag is of het het waard is om nog een malossi torque driver te laten monteren. Ga ik het verschil in trekkracht echt merken, of is het 100 euro weggegooid geld? Verder vroeg ik me af of het nog mogelijk is om de scooter nog verder op te laten voeren en zo ja, welke onderdelen heb ik daarvoor nodig en voor hoeveel verschil zorgen ze?
Die torque driver is het wel waard trekt hem mooier door naar z'n top goed afgesteld, vanaf 0-35 merk je het meeste verschil, het is best een verschil, je grammage in rollen moet je met 1 tot 1,5gram verlagen als de torque driver erinzit
 
Back
Top