vertanding minarelli kort...(sonic Lc)

12uben

Well-Known Member
heey ik heb vanmiddag effe mun carterkap er af gehaalt .... haal ik de vario er af....en de v-snaar... bleek dat er een dikke speling in mun primaire vertanding as zit... zo iets van 5mm of zo... nu is mij vraag.... welke vertanding moet ik kopen ....welke lagers...of ik een nieuwe vertandings dekstel nodig heb (zo jah welke?) en ik wil een vertanding dat mijn top echt ophoog gaat.... mijn set up is MHR speed 05 --biladot c20-- rhq krukass -- 24mm mikuni --- MHR overrange --- deltaclutch ---

laat het me gauw weten ... al vast bedankt :#
 
Advertisement - register to remove this

als je met zoiets rijd mag ik er toch wel vanuit gaan dat je weet wat voor vertandingen je kunt gebruiken?
en je niet praat over "mijn top moet hoger worden"

komt een beetje noobie over :)

maar om te reagere @ je probleem:
hoe ziet je vertanding eruit? als hij nog gewoon goed is zo ik het lekker zo laten. misschien nieuwe lagers erin :)
tenzij er zoveel peekaa's in dat ding zitten dat je hem niet aan de grond houd, dan zou ik gaan voor een langere vertanding
 
volgens mij is die speling iid normaal , als ie dus gelagerd word nog in de carterkap.

een langere vertanding op een Sonic zou niet verkeerd zijn overigens.

mja , er zijn verschillende setjes ,en het is niet zo dat je langer erin zet dat je sneller gaat , je moet een vertanding vinden die je goed naar de top brengt , maar die er dus ook daadwerkelijk komt.
 
Back
Top