Verschillende krukassen

Welke as is het best voor de beste prijs?

  • Power1

    Votes: 22 50.0%
  • Doppler

    Votes: 12 27.3%
  • Stage6

    Votes: 3 6.8%
  • Rito

    Votes: 4 9.1%
  • Polini

    Votes: 3 6.8%

  • Total voters
    44

rox035

Well-Known Member
Beste mensen,
Ik zit nu al een hele tijd met een brandende vraag. Ik wil dus echt gewoon weten wat kwalitatief de beste krukassen zijn voor een redelijk snelle straat setup en die niet zo duur zijn.

Ik heb het dus niet over de zware sprint asjes maar gewoon voor snelle straat setups.

Naar mijn idee zijn dit toch wel redelijk goede asjes voor straat.

- Power1 (heb ik zelf)
- Doppler Endurance
- Stage6 (had ik maar was na halfjaartje stuk gelopen)
- Rito
- Polini

Wat is nou gewoon de beste as voor de beste prijs? Ik heb zelf de power1 en rij met evo 70, mij was verteld dat de power1 gewoon gelijk staat aan de polini krukas.

STEMMEN!!

BTW: Als deze topic al geopend ergens is dan is dat foutje van me, en hebt et dan over het hoofd gezien O-)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik weet het niet maar ik ben gewoon echt geen fan van doppler. T liefst zou ik nix van doppler in mn scoot willen :p Ik zeg niet dat ze slecht zijn maar persoonlijk vind ik et nix.

En over de stage6. Tja.. ik heb half jaartje geleden een nieuwe stage6 as in mn blok laten zetten door een dealer (wilde gewoon ff dat et goed zou gebeuren) hij heeft et niet lang volgehouden want na dat half jaartje was hij alweer naar de maan. De drijfstang liep ligtjes tegen de wang aan waardoor er iedere x slijpsel mn blok in schoot. Heel raar.

En over de andere asjes weet ik nix te zeggen....
 
Ik rijd met doppler krukas met bijgeleverde naald lager en
dr70 met sito plus.
Rijd ongeveer 80 echte km's.
Rijd nu al een tijdje maar geen last van slijtage plekken
,speling,kapotte lager enzovoort.
Was een as van dacht 80/90 euro.
En voor ze geld doet die het prima.
 
Ik rijd met doppler krukas met bijgeleverde naald lager en
dr70 met sito plus.
Rijd ongeveer 80 echte km's.
Rijd nu al een tijdje maar geen last van slijtage plekken
,speling,kapotte lager enzovoort.
Was een as van dacht 80/90 euro.
En voor ze geld doet die het prima.

Ja maar vriendelijke vriend :p Daar heb ik et ook niet over. K heb et over SNELLE straat scooters, dus scoots die boven de 100 km/h rijden, met dikke alu cilinders.

Op die setup houd een orginele krukas het nog :p
 
Ja maar vriendelijke vriend :p Daar heb ik et ook niet over. K heb et over SNELLE straat scooters, dus scoots die boven de 100 km/h rijden, met dikke alu cilinders.

Op die setup houd een orginele krukas het nog :p

Dat snap ik.
Maar nog steeds zo slecht is een doppler niet.

Maar denk dat ik eerder een power one zal halen
als ik met een hoogtoerige 70 ga rijden dan een doppler.
 
Ja maar vriendelijke vriend :p Daar heb ik et ook niet over. K heb et over SNELLE straat scooters, dus scoots die boven de 100 km/h rijden, met dikke alu cilinders.

Op die setup houd een orginele krukas het nog :p

mja , ik maak veel setups klaar met Doppler assen , geen problemen mee , onlangs nog een Derbi met 70cc etc. , maar heb zo wel 10 tallen scooters klaargemaakt , van giet70 tot en met evo's , dat die naaldlagers kapot gaan heb ik nog niet meegemaakt , mischien bij de duurdere dopplers , mja , waarom zou je die nemen als een gewone doppler genoeg is?

en als je met setups zoals evo rijdt en je wilt gewoon safe zijn koop dan een evo of malossi as oid , dan is het zeker weten goed , mja , betaal je wat meer ;)
 
en als je met setups zoals evo rijdt en je wilt gewoon safe zijn koop dan een evo of malossi as oid , dan is het zeker weten goed , mja , betaal je wat meer ;)

Haha daar ben ik het niet helemaal mee eens, want je betaalt extra voor de naam ;) Natuurlijk zit er ook kwaliteits verschil tussen de malossi as en de rito maar t gaat voornamelijk om de naam.
Want de meeste malossi spullen komen gewoon uit de tgb fabriek.
 
Back
Top