N.AREA Tetsuya Harada 9 January 2003 #1 Ik wou graag weten wat beter is aan een zuiger die vlak is aan de bovenkant en 1tje met een bolling.En hoe noem je dat in vakterm.
Ik wou graag weten wat beter is aan een zuiger die vlak is aan de bovenkant en 1tje met een bolling.En hoe noem je dat in vakterm.
minaracers => minaPrutsers... 10 January 2003 #2 bollingsradius? Volgens mij zijn ze altijd bol, meer compressie? Upvote 0 Downvote
B Blaze Blaze 10 January 2003 #3 flat zuigers en dome zuigers. volgens mij maakt het niet veel uit of hij plat is of bol, heeft te maken met de kop die word toegepast. Upvote 0 Downvote
flat zuigers en dome zuigers. volgens mij maakt het niet veel uit of hij plat is of bol, heeft te maken met de kop die word toegepast.
Joor Craneburgt 10 January 2003 #4 Benamingen zijn inderdaad FLAT (voor de platte) en DOME (voor de bolle). Theoretisch zou de platte meer koppel moeten genereren, daar tegenover staat dat je met de bollingsradius de spoeling kunt sturen. Upvote 0 Downvote
Benamingen zijn inderdaad FLAT (voor de platte) en DOME (voor de bolle). Theoretisch zou de platte meer koppel moeten genereren, daar tegenover staat dat je met de bollingsradius de spoeling kunt sturen.
N.AREA Tetsuya Harada 10 January 2003 #5 aha dus de keuze is aan je zelf het is niet zo dat je een flat moet hebben als je echt alles er uit wil halen? Upvote 0 Downvote
aha dus de keuze is aan je zelf het is niet zo dat je een flat moet hebben als je echt alles er uit wil halen?