Verschil tussen zip type 3 carter en zip type 3 fastrider

Simeon W

New Member
Goedendag

Ik heb dus een zip type 3 fastrider en heb een vraag. Zit er verschil tussen een zip type 3 carter en een carter van een zip type 3 fastrider.

Omdat 1 gaatje bij mijn membraam doorgeboord is en kan er geen schroefdraad en boutje meer in

Ik vraag mn dus af of er verschil in zit want ik wil dit vervangen

(Zie foto rechter gaatje)

MVG Simeon
 

Attachments

  • C5BA9847-8DDE-4487-98D8-10A94A92F998.jpeg
    C5BA9847-8DDE-4487-98D8-10A94A92F998.jpeg
    222.6 KB · Views: 19
Advertisement - register to remove this

Aan dat Blok is wat Fout gegaan ,,, is aan gebeund/ Geknoeid / Fout gegaan / gerommeld /hoe je het noemen wil .
Hoort niet .... 2 zuivere gaten met schroefdraad , M6.
 
Aan dat Blok is wat Fout gegaan ,,, is aan gebeund/ Geknoeid / Fout gegaan / gerommeld /hoe je het noemen wil .
Hoort niet .... 2 zuivere gaten met schroefdraad , M6.
Klopt is inderdaad aan gebeund en ik wil dit oplossen alleen weet ik niet wat de beste oplossing is. Enige tips?
 
Klopt is inderdaad aan gebeund en ik wil dit oplossen alleen weet ik niet wat de beste oplossing is. Enige tips?
Carter helft vervangen , of gat uitboren / dicht lassen/ gat boren /nieuw draad Tappen , schade is te groot om er een Helicoil in te zetten .
 
Carter helft vervangen , of gat uitboren / dicht lassen/ gat boren /nieuw draad Tappen , schade is te groot om er een Helicoil in te zetten .
Mijn intentie was op het carter helft te vervangen maar daarom de vraag of er verschil in zit tussen een carter van een type 3 en type 3 fastrider
 
Back
Top