verschil tussen malossi 50cc en malossi MHR 50cc

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Malossi 50cc:
- Ovale uitlaatpoort.
- Gietijzer.
- Muffe poorttiming, spoelers, kop, etc.
- 2 Zuigerveren op zuiger.

Malossi MHR 50:
- Ovale poort icm fluitpoorten
- Aluminium.
- Snellere timing, andere spoelers, kop, etc.
- 1 Zuigerveer
 
Originally posted by dieselmaniac
wat voor uitlaat kan ik daar het beste bij nemen?


Een C20 is net iets te hoog gegrepen voor een std. MHR50. Wil je hem later laten bewerken zou ik zeker voor de C20 gaan. Wil je het allemaal enigszins betrouwbaar houden zou ik een shot/nardo oid nemen.


en hoe hard zal ik dan gaan 0?

Geen idee.
 
beste uitlaat daarbij is natuurlijk de mhr50 uitlaat, maar ook c16, of bijv. r-force doen het goed daarop

'hoe snel zal ik gaan' is een stomme vraag
snel genoeg
 
Mja zie er het domme ook niet van in. Van die eindeloze discussie zal wel kloppen, iedereen vindt wat anders. Nardo/Shot zou ik er persoonlijk niet op zetten, haal je er niet alles uit en tunen heeft dan veel minder effect wanneer je met een C20 rijdt. Maarja Frank, je weet m'n mening.. ik zou gewoon een rooie top 70 oid pakken, kan je die Shot van je ook houden. Van std cil naar MHR50 is ook nog eens een best grote stap, gewoon rustig opbouwen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top