J Jordy Boonekamp New Member 1 February 2023 #1 Is er een verschil tussen v snaren voor 2 takt en v-snaren voor 4 takt? (gaat om een peugot speedfight 4 4takt v snaar, maar ik kan alleen maar 2 takt snaren vinden)
Is er een verschil tussen v snaren voor 2 takt en v-snaren voor 4 takt? (gaat om een peugot speedfight 4 4takt v snaar, maar ik kan alleen maar 2 takt snaren vinden)
junnehj Member 1 February 2023 #2 een snaar heeft een lengte en een breedte. Ff op de oude kijken wat je precies nodig hebt. (of op technische tekening ergens op internet) Dan heb je zo de goede gevonden. Upvote 1 Downvote
een snaar heeft een lengte en een breedte. Ff op de oude kijken wat je precies nodig hebt. (of op technische tekening ergens op internet) Dan heb je zo de goede gevonden.
J Jordy Boonekamp New Member 1 February 2023 #3 junnehj said: een snaar heeft een lengte en een breedte. Ff op de oude kijken wat je precies nodig hebt. (of op technische tekening ergens op internet) Dan heb je zo de goede gevonden. Click to expand... ik heb de goede gevonden ty! Upvote 0 Downvote
junnehj said: een snaar heeft een lengte en een breedte. Ff op de oude kijken wat je precies nodig hebt. (of op technische tekening ergens op internet) Dan heb je zo de goede gevonden. Click to expand... ik heb de goede gevonden ty!