This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Verschil origineel brom ECU vs Malossi ECU

Malossi verkoopt hun spullen zonder te vertellen wat het doet?

Nou ik zal eens 2 seconden in google duiken... https://freshparts.nl/products/malossi-injtronic-euro-5-piaggio-zip-vespa-sprint

Huh. Heel bijzonder. Mijn reactie is zo "vervelend" omdat dit gewoon zo simpel is. Waarom moet iemand anders het meest simpele google werk voor jou doen? Zoeken op google was makkelijker geweest als posten op het forum.
 
Last edited:
Ik zal nog 1 keer op je zelfingenomen, kortzichtige en kinderlijke reactie reageren. Hierna laat ik je maar blaten....

Erg leuk dat er staat dat hij sneller gaat, zelfs met aantal km/hr maar dit zegt natuurlijk niets! Fijn te lezen dat de Malossi 10.000 toeren kan maken maar wat kan een originele brom ECU dan maximaal draaien? En zo zullen er meer verschillen zijn die ik graag inzichtelijk heb voordat tot aanschaf over ga.

Doe me 1 plezier. Google maar niet meer voor me.
 
OF je rijd gewoon geen iget scheeld geld en is minder over bekent, plus heeft een ecu wat ik gezien heb een soort van "map" zelfde van de auto's. Dus die begrenst dan je toeren tot de 45-50km/h (bron) zover ik weet doet de Mezoly ontgrenst rijden, er zal vast wel een rijden zijn dat alle 80cc knaapen een malossi ecu hebben. Daarnaast heb je een 3/4v?
 
Hey Galv,

Misschien beetje late reactie. Normale ecu gaat tot 8000 toeren volgensmij. Ik heb zelf ook een malossi ecu in mijn zip e5. Wat wil je erover weten?
 
Het verschil weet ik niet precies maar hoogstwaarschijnlijk zal dit inderdaad in de mapping en maximum toeren liggen. Wat ik weet van standaard carb zippie's van vroegah voor de iget tijd is dat ze meestal ietsje armer werden afgesteld fabrieksaf om brandstof te besparen ofzo, dit geld denk ik ook voor de injectie modellen, de malossi zal iets meer inspuiten en ook iets meer toeren toelaten wat een uiteindelijk verschil maakt. Ik hoop dat dit iets meer info is.