verschil evo 6 en evo 7!!??

evo70@nitro

deem powah
ok ik heb hier nu dus alle2 de evo's voor mij liggen!

de 6 serie
en de 7 serie

concrete verschillen!!!
voor zover ik kan zien is er verschil!

de kleur is anders van de buitenkant!!

evo 6 = dof van kleur
evo 7 = blinkend metaal kleur

de nr's die erop staan zijn hetzelfde maar onder de nr en langs het EVG teken staat er bij de evo 6 een 2 en bij de 7 een 3!!

de nr's zijn = 385A/1 2


zijn dit de concrete verschillen???

ik zal straks even foto's posten van ze alle2 langs elkaar!!!!

dit is @ mina!!

oi

mzzls
 
Advertisement - register to remove this

zover ik weet zijn alle evo's glimmend, en worden ze dof als je erg warm geworden zijn of gewoon erg oud.

als er een nieuw type is dan zou het mischien wel de doffe kunnen zijn die ook hier ergens in het topic gepost zijn.

Over de zuigermaten gaat het gewoon van klein naar groot A B C D en ik geloof dat elk type een honderdste groter is dan de voorgaande.
 
Ik heb dus vandaag e-mail terug gehad van polini. En er is dus niks beantwoord :p
Tijdverspilling denks...

//edit: ze hebben wel wat beantwoord, maar niets wat we nog niet wisten :|
 
Last edited:
F12 AC said:
Ik heb dus vandaag e-mail terug gehad van polini. En er is dus niks beantwoord :p
Tijdverspilling denks...

//edit: ze hebben wel wat beantwoord, maar niets wat we nog niet wisten :|

Mail anders terug of ze de vraag uit kunnen zetten bij een technisch persoon omdat je aan dit antwoord helaas niets hebt.
 
Goed idee!

//edit: de mail die ik terug kreeg:

Dear Mr Peter,
Further to your questions we inform you that:
1)
item 166.0099
is 70cc
item 166.0097 is 50cc
item 140.0192 is 70cc
item 140.0196 is 50cc

2)
C is the selection of the piston.

All other numbers are internal codes of our suppliers.

Best regards,

Polini Motori Spa

:X
 
Last edited:
welke evo is dit?

(2) 366A/1 10 EVG 1/2

Dat getal tussen de haakjes staat op cil in een rondje. Welke evo serie is dit? Mijn cil is namelijk als een Evo6 aan me verkocht, dus ben wel benieuwd. In dit topic heeft mijne ook kenmerken (uiterlijk sowieso) van de 6 serie, maar iemand die het aan de hand van dat nummer zeker kan zeggen? Thx
 
PaulM said:
welke evo is dit?

(2) 366A/1 10 EVG 1/2

Dat getal tussen de haakjes staat op cil in een rondje. Welke evo serie is dit? Mijn cil is namelijk als een Evo6 aan me verkocht, dus ben wel benieuwd. In dit topic heeft mijne ook kenmerken (uiterlijk sowieso) van de 6 serie, maar iemand die het aan de hand van dat nummer zeker kan zeggen? Thx

Wat staat er op de onderkant?
 
@ TS... zet es de timingen van die ''7 serie'' in dit topic, en iemand met een mina evo 6 kan dan die van hem ff opmeten, dan zullen we snel genoeg weten of je daadwerkelijk een nieuwere evo hebt of dat je je gewoon vergist en dus een 6 serie voor je neus hebt :)
 
Back
Top