verschil evo, stage 6 racing en mk pro race 2

robinmelis

Mr.tuning
yo,
het is vo te vrage welke
van deze cill's gaat het beste rijde met een yasuni c20
italkit ontsteking
stage 6 as
mhr vario
21mm of 24 vlak carbu
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

zijn 3 cilinders waar erg veel potentie is en waarmee al hoge scores zijn behaald...
ze hoeven niet voor elkaar onder te doen als je er goed mee om gaat, maar met de evo zal je denk ik wel het snelste zijn :)
 
iedereen zegt evo... terwijl wij op jubbega een evo max eruit geknald hebben met een stage 6. stage6 lag op 20,2 pk (minarelli)

iedereen zegt evo door de naam... maar elke cilinder (in die categorie) heeft potentie om het snelste te zijn...

untuned ligt zelfs de mk pro race2 op 19,8 pk (DJ)...
 
drm zei ik ook al dat het niet veel zal schelen, maar ik blijf toch voor de evo gaan...
zoals jullie die stage 6 rox hebben gemaakt is ook wel erg extreem en er zijn weinig mensen die dat na zullen doen denk ik. drm een evo is veel makkelijker voor de ts...
 
BojT said:
iedereen zegt evo... terwijl wij op jubbega een evo max eruit geknald hebben met een stage 6. stage6 lag op 20,2 pk (minarelli)

iedereen zegt evo door de naam... maar elke cilinder (in die categorie) heeft potentie om het snelste te zijn...

untuned ligt zelfs de mk pro race2 op 19,8 pk (DJ)...

Das natuurlijk geen vergelijking dat jij op jubbega en tuned evo der uit ree
Zegt weinig namelijk,alles kan verschillen (kwa start,afsteling,etc) Bv ik reed 8.0 op jubbega met 17,8 pk :) (tuned evo) Wat was julie tijd dan?
 
BojT said:
iedereen zegt evo... terwijl wij op jubbega een evo max eruit geknald hebben met een stage 6. stage6 lag op 20,2 pk (minarelli)

iedereen zegt evo door de naam... maar elke cilinder (in die categorie) heeft potentie om het snelste te zijn...

untuned ligt zelfs de mk pro race2 op 19,8 pk (DJ)...

untuned Evo kan ook de 19PK halen .. Dus dat gaat niet echt op imo. Ligt er maar net aan hoe je het doet.

En het is niet dat ik evo zeg vanwege de naam maar ben verders niet bekend met de andere 2.. Ze zullen ongetwijfeld ook goed presteren. Dus iedereen .. :):*
 
alle 3 de cilinders doen niet veel voor elkaar onder. de stage 6 heeft net iets minder vermogen dan de ander 2. met evo's heb ik altijd goeie ervaringen gehad, mk pr2 weet ik alleen dat die ook wreed hard kunnen knallen alleen over slijtage weet ik niet veel omdat die scooter na 2 werd gejat en total loss terug kwam. de evo lijkt mij de beste keus vanwege de goeie wand. het beste kun je wel je carters laten tunen omdat daar altijd een paar pk mee te halen
 
Back
Top