verschil dopler R drukveer en malossi?

Advertisement - register to remove this

het makkelijkste is gewoon malossi veren te gebruiken , die hebbem gewoon een goede verdeling van sterktes. en er zijn veel referenties.. beter gooi je die |doppler veer aan de kant dan . de sterktes van doppler ben ik niet van op de hoogte eerlijk gezegd
 
Honda Red Bull said:
hoe kun je er dan over oordelen? het kan best zijn dat die met de doppler net iets beter loopt.


ik heb ze wel eens gemonteerd maar uitgebreide testen heb ik er niet mee gedaan. iedereen rijdt met Malossi zo'n beetje en meer ben je niet nodig , dus waarom expirimenteren als het ook direct goed kan....

ga je meerdere merken door elkaar gebruiken krijg je verwarring vaak , je moet gewoon een vaste selectie drukveren gebruiken.

De enige andere drukveren die ik gebruik zijn evo en hebo , hebo is net wat slapper dan malossi geel (lichter ben je ook niet nodig meestal) en evo zit tussen malossi geel en rood in (meer naar geel toe). als je het daarmee niet kan doen is er of iets mis met de scooter , of je kunt gewoon niet afstellen..

moraal van dit : waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ;)
 
melf #50 said:
De enige andere drukveren die ik gebruik zijn evo en hebo , hebo is net wat slapper dan malossi geel (lichter ben je ook niet nodig meestal) en evo zit tussen malossi geel en rood in (meer naar geel toe). als je het daarmee niet kan doen is er of iets mis met de scooter , of je kunt gewoon niet afstellen..

moraal van dit : waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ;)


over welke kleur hebe en evo veer heb je het dan, of heb je van deze merken maar een drukveer ??

ik heb zelf namenlijk alleen nog ervaring met de malossi drukveren, maar aangezien ik welleens memaak dat malossi geel net te sterk is ben ik hier tog nieuwschierig na.
 
Back
Top