Wel eens, als ik weg ga. Anders thuis in de schuur. Probeer zoveel mogelijk de scooter te onderschuilen. Maar niet dag en nacht
Ik heb hem al 3jr ofzo, dan had dat allang moeten gebeuren.
Even teruglezen. Dit had ik ook al voorgesteldKappen er weer vanaf halen en scooter starten en eens flink aan de kabels wiebelen, trekken, bewegen.
Lijkt op een los contact, slechte verbinding.
Heb ik het ook al over gehad in antwoord nummer 4...Even teruglezen. Dit had ik ook al voorgesteld. Maar idd lijkt het op een draadbreuk / slecht contact.
Hey ik heb precies het zelfde probleem met mijn people s hoe heeft u het opgelost?Sorry dat ik niet meer reageerde. Privé kwestie. Maar als het niet regent ga ik aankomende vrijdag naar broer en gaan we zo wie zo de verlichting kap er af halen. Mijn broer wilt daar ff kijken. Probleem is ook, het is geen weer om te klussen maar zo kan ik ook niet blijven rijden. Als we daar niks vinden heb ik even een probleem want het is niet meer echt een hobby van mijn broer. En qua financieel heb ik het niet om weg te brengen
heyy ik heb precies het zelfde probleem met mijn kymco people s hoe heeft u dit opgelost?Sorry dat ik niet meer reageerde. Privé kwestie. Maar als het niet regent ga ik aankomende vrijdag naar broer en gaan we zo wie zo de verlichting kap er af halen. Mijn broer wilt daar ff kijken. Probleem is ook, het is geen weer om te klussen maar zo kan ik ook niet blijven rijden. Als we daar niks vinden heb ik even een probleem want het is niet meer echt een hobby van mijn broer. En qua financieel heb ik het niet om weg te brengen