Verlichting probleem

Sorry dat ik niet meer reageerde. Privé kwestie. Maar als het niet regent ga ik aankomende vrijdag naar broer en gaan we zo wie zo de verlichting kap er af halen. Mijn broer wilt daar ff kijken. Probleem is ook, het is geen weer om te klussen maar zo kan ik ook niet blijven rijden. Als we daar niks vinden heb ik even een probleem want het is niet meer echt een hobby van mijn broer. En qua financieel heb ik het niet om weg te brengen
 
Wel eens, als ik weg ga. Anders thuis in de schuur. Probeer zoveel mogelijk de scooter te onderschuilen. Maar niet dag en nacht

Komt vaak voor bij scooters, niet alleen piaggio, maar ook andere merken zoals kymco dat er als het hard regent dat bekabeling nat wordt en dan niet meer doet.
 
Dank je wel. Er is hier een hoop aan de hand. Dat ik het er niet bij kan hebben om om te kijken naar mijn scooter. Mijn broer heeft 1ste kerstdag wel de voorkappen afgehaald en draden etc bekeken(toen brandde het licht) . Kon echter niks raars vinden. Daarna kappen weer erop,gestart deden de lampen het niet. Ik reed ff eerst zonder licht en ineens was ie weer aan. Heel raar allemaal maar het weer speelt ook een rol om iet te willen sleutelen.
 
Sorry dat ik niet meer reageerde. Privé kwestie. Maar als het niet regent ga ik aankomende vrijdag naar broer en gaan we zo wie zo de verlichting kap er af halen. Mijn broer wilt daar ff kijken. Probleem is ook, het is geen weer om te klussen maar zo kan ik ook niet blijven rijden. Als we daar niks vinden heb ik even een probleem want het is niet meer echt een hobby van mijn broer. En qua financieel heb ik het niet om weg te brengen
Hey ik heb precies het zelfde probleem met mijn people s hoe heeft u het opgelost?
Post automatically merged:

Hey ik heb precies het zelfde probleem en ook bij mijn kymco people s hoe heeft u dit opgelost?
Sorry dat ik niet meer reageerde. Privé kwestie. Maar als het niet regent ga ik aankomende vrijdag naar broer en gaan we zo wie zo de verlichting kap er af halen. Mijn broer wilt daar ff kijken. Probleem is ook, het is geen weer om te klussen maar zo kan ik ook niet blijven rijden. Als we daar niks vinden heb ik even een probleem want het is niet meer echt een hobby van mijn broer. En qua financieel heb ik het niet om weg te brengen
heyy ik heb precies het zelfde probleem met mijn kymco people s hoe heeft u dit opgelost?
 
@Kees209 ,

welkom op dit mooie forum.
Beter een eigen draadje aanmaken en je probleem even uitleggen.
Even aangeven wat je bevindingen tot nu toe zijn en wat je inmiddels zelf al gedaan/geprobeerd/vervangen/gemeten hebt om het probleem te achterhalen of op te lossen.

Want je denkt wel dat je hetzelfde probleem hebt echter de oorzaak kan toch geheel ergens anders liggen.
Bovendien dit draadje is reeds bijna 4 jaren oud en de topicstarter is daarna ook niet meer op dit forum ingelogd geweest, dus het kan goed zijn dat je geen reactie krijgt op je post.
 
Back
Top