Verlichting probleem

StuntSnuiver

Slider Invasie!
Ey

Gister nacht reed ik naar huis en mijn verlichting deed het nog perfect.

Vandaag in de avond rij ik naar huis en ineens doet men licht heel vaag. Als ik meer toeren maak dimt het licht. Dus zie bijna niks! Nu vraag ik mij dus af hoe dit ineens kan. Enigste wat wij hebben gedaan is een underseatje monteren.

Spannings regelaar is nog maar paar weekjes oud ook want die heb ik nieuw gehaald...

Iemand die me kan helpen?
 
Advertisement - register to remove this

kijk iig even alle stekkers na , aangezien je iets aan de scooter hebt gedaan is er mischien wel een stekkertje los gegaan oid.

ook kan het gewoon een massaprobleem zijn , dit kun je simpel testen door een draad aan de massa van de lamp te houden en de andere kant aan het frame op een kaal stukje oid , of op een andere massa.

ook kan je fitting stuk zijn..
 
Kan geen losse draden vinden of zo.

Nu zat ik er aan te dneken om een andere ontsteking te testen. Want op de onsteking zie je zo'n klein dingetje die langs de magnetische kanten gaat zeg maar. Wee tniet hoe ik dat moet uitleggen. Misschien is die ook wel kapot... En anders nieuwe spannings regelaar halen?
 
Heb een andere spannings regelaar er op gegooid en het is weer goed. Heb nu stuk van het frame kaal geschuurt en daar de massa op gegooid. Hoop dat hij nu niet weer stuk gaat, want neem aan dat het kwam door slechte massa...
 
Back
Top