Verkeerde boete???

Henkie911

Well-Known Member
Ik heb laatst een boete gehad van de staatspooiers omdat ik mijn certificaat niet bij me had (ik heb m wel). Ik kreeg hiervoor een boete van 57 euro. Ik heb het geval dat de wout me zit te naaien, want voor zover ik het weet was die boete eerst 40 gulden of zo. Volgens mij heb ik een boete gekregen voor geen certificaat hebben. Ik hoorde later dat als ik binnen 24 uur langs zou gaan bij het woutenbordeel met mn certificaat, dat mn boete dan niet meer zou gelden, ook dat heeft die eout me niet verteld.Nou wil ik dus een brief naar de officier van justitie sturen, denken jullie dat ik een kans maak of zal ik gewoon moeten betalen???

Advertisement - register to remove this

ik kreeg gewoon een waarschruwing dat ik m voortaan bij me moet hebben. je moest gewoon een smoesje verzinnen zoals ik heb nu een andere broek aan en mijn certificaat zit in mijn andere broek. heeft mij al 2x gered :D

Originally posted by glanerbrug
ik kreeg gewoon een waarschruwing dat ik m voortaan bij me moet hebben. je moest gewoon een smoesje verzinnen zoals ik heb nu een andere broek aan en mijn certificaat zit in mijn andere broek. heeft mij al 2x gered :D

klopt, heb ik ook al 2x gehad, gewoon een beetje aardig je verhaaltje doen.
Hoewel je ook pech kan hebben als die agent net ff een slechte dag heeft.

Ik dacht het al, die vieze hoer van een wout heeft me de verkeerde boete gegeven, het moest 17 euro zijn. dat scheelt me toch weer ff 40 euro, kan ik daarmee weer eens wat leuke spullen voor mn scoot kopen.

Back