Verkeerde omschrijving overtreding

Jef@Runner

Hts-errr
Hey, een tijd geleden ben ik aangehouden omdat ik spook reed..

Nu heb ik een beschikking binnen met: NIET ZOVEEL MOGELIJK RECHTS HOUDEN OP EEN ANDERE WEG DAN AUTO(SNEL)WEG DOOR ANDERE BESTUURDER DAN VAN MOTORVOERTUIG.

De sanctie hiervoor is 40 euro, terwijl spookrijden 'rijden tegen rijrichting in' maar 30 euro is.

Dit is mijn bezwaarschrift;

Geboortedatum: 01-05-1988
Bankrekeningnummer: ---------


vrijdag 20 mei 2005,

Geachte heer/mevrouw,

Op 23 maart 2005 om 20.50 uur, ben ik staande gehouden op de ------laan.
Na aanleiding hiervan heb is mij een administratieve sanctie opgelegd.

De omschrijving overtreding luidt: NIET ZOVEEL MOGELIJK RECHTS HOUDEN OP EEN ANDERE WEG DAN AUTO(SNEL)WEG DOOR ANDERE BESTUURDER DAN VAN MOTORVOERTUIG.

Echter, ik heb gewoon aan de rechterkant van de weg gereden.

Aangezien de omschrijving overtreding niet correct is, ga ik er vanuit dat de beschikking wordt ingetrokken.

Hoogachtend,

-------- Bakker
01----19-- Texel
--------- 55


Is dit een goed bezwaarschrift?

Groet Jeffrie
 
Advertisement - register to remove this

wat een bezwaar schrift :X die wordt zeker afgekeurd ...

meld er bij dat je tegen het verkeer in reed aan de rechter kant :p
scheelt je toch een 10'tje en het gedeelte van ik ga er van uit dat mijn beschikking wordt ingetrokken moet er uit.
zeg gewoon ik hoor graag van u ofzo iets
 
haha ja precies :p Als je ze vet gaat "dwingen" dat ze het terugmoeten trekken gaan ze het juist niet doen 8P

je moet gewoon wat beleefder zijn :p scheeld een hoop ;)
niet lullig bedoeld ofzo maar ik denk dat ze dit zo niet echt serieus gaan nemen..
 
Ik zou het iets uitgebreider uitleggen. Beleefd hoef je echt niet te zijn, je laat zo juist goed zien dat er echt totaal niets van de boete klopt.
 
Eerst even deze typfout er ui halen:
Na aanleiding hiervan heb is mij een administratieve sanctie opgelegd.
En is het niet: De omschrijving van de overtreding inplaats van De omschrijving overtreding
 
Ja, dat klopt; heb ik al veranderd, dank je wel..

Ik heb hem al opgestuurd naar de OVJ, ik laat jullie via dit topic weten hoe alles verloopt ;)

Groet, Jef@runner
 
Back
Top